17 augusti 1 år
Forum > Off Topic > 17 augusti 1 år
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har från idag varit medlem på mugglis i ett år.....
Men jag har inte varit här så länge...... Många av er har väl varit här i 2 år???? _____________________ nu är jag ett år gammal andvändare.. _______________ Sirius Orion Black du är mer är 2 år gammal här på mgglis??? 17 aug, 2015 14:50 |
|
Frivolt
Elev |
Grattis på ettårsdagen
Äsh, spelar ingen roll hur länge man varit medlem - bara man har kul o trivs så 17 aug, 2015 14:51 |
|
Bombarda
Elev |
Grattis på 1 årsdagen !!
Kärlek till alla! 17 aug, 2015 14:58 |
|
Ella01
Elev |
GRATTIS SIR! Hoppas att du får många fler trevliga år här. Själv har man varit medlem i 4 år
✩✩✩ 17 aug, 2015 16:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Grattis!
Själv har jag också varit här i ett år, och typ en månad. 17 aug, 2015 17:59 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Grattis.
Du har helt rätt, jag blev medlem sommaren 2012 I would have died! I would have died rather than betray my friends 17 aug, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Congrats!
Denna användare har jag haft i ungefär två och ett halvt år. Innan dess hade jag en annan användare i ett par veckor men kom aldrig riktigt igång med den och kände inte någon riktig koppling till namnet. ^^ 17 aug, 2015 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen