PRS med Sallad, Lolly!! Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Sallad, Lolly!! Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så Sallad och Lolly!! Här kommer mallen!
Namn: Ålder: Bra egenskaper: Dåliga Egenskaper: Familj: Bakgrund: Utseende: Elevhemm: Blod: Övrigt: VI KÖR TREDJE GENERATIONEN! 12 aug, 2015 19:03 |
|
Lolly!!
Elev |
Namn: Dominique Weasley
Ålder: 15 Bra egenskaper: Smart, bra på snabba svar. Dåliga Egenskaper: Blir lätt arg Familj: Hela familjen Weasley då... Bakgrund: Jippie jag suger på bakgrund... Men kanske än lätt barndom, aldrig haft några stora motgångar i sitt liv Utseende: hon har ärft vile (eller hur det nu stavas...) kraften. Elevhemm: Gryffindor Blod: Renblodig Övrigt: Halv fransk ovh jagare i quidditch laget! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 12 aug, 2015 19:09
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-12 kl. 19:46
|
|
Borttagen
|
Ska alla vara samma elevhem eller?
12 aug, 2015 19:09 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 12 aug, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! Lät som en bra ide, vad tycker du Sallad? MIN MALL KOMMER SNART! 12 aug, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lolly!!: Jag vill gärna vara slytherin.Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! 12 aug, 2015 19:11 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolly!!: Jag vill gärna vara slytherin. Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! Ja! Så kan vi vara värsta fiender typ! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 12 aug, 2015 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lolly!!: Jaaaa!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolly!!: Jag vill gärna vara slytherin. Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! Ja! Så kan vi vara värsta fiender typ! Men så måste vi sammarbeta når vi alla tre blir anklagade för att ha stulit något eller nåt. 12 aug, 2015 19:14 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolly!!: Jaaaa!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolly!!: Jag vill gärna vara slytherin. Skrivet av Borttagen: Ska alla vara samma elevhem eller? Spelar ingen roll för mig, vi kan vara fiender alla tre från början eller ngt! Ja! Så kan vi vara värsta fiender typ! Men så måste vi sammarbeta når vi alla tre blir anklagade för att ha stulit något eller nåt. JAAAA AWSOME IDÉ! Den kör vi på! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 12 aug, 2015 19:15 |
|
Borttagen
|
Hur gammal är scorpius malfoy?
12 aug, 2015 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen