Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med Sushi

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

1 2 3 4
Användare Inlägg
taggsvansen02
Elev

Avatar


Sushi

Här är mallen:

Namn:
Smeknamn (valfritt) :
Elevhem:
kön:
Familj:
Utseendet:
Övrigt:



Om jag har missat något så får du säga till

11 aug, 2015 19:33

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 19:38
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Hur många karaktärer ska vi ha?

11 aug, 2015 19:34

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag gillar att köra med en högst två . Vad tycker du?

11 aug, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Ah visst ^^ är det ett harry potter roll? ( Mins inte vad vi bestämde förut)

11 aug, 2015 19:40

taggsvansen02
Elev

Avatar


Japp hp. Men hur skulle vi ha det, en eller två

11 aug, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


vi kan ha två ^^

11 aug, 2015 19:41

taggsvansen02
Elev

Avatar


oki

11 aug, 2015 19:42

Borttagen

Avatar


Namn: Dante
Smeknamn : Dan
Elevhem: Gryfindor
kön: kille
Familj: ..
Utseendet: Svart hår, Bruna ögon, ovanligt smal & har fräknar.
Övrigt:

Namn: Katie
Smeknamn : Kitty
Elevhem: Huffelpuf
kön: Tjej
Familj: ...
Utseendet: Blond, grön ögd, lite knubbig.
Övrigt:

11 aug, 2015 19:47

taggsvansen02
Elev

Avatar


Namn: Anja
Smeknamn (valfritt) : AJ
Elevhem: Ravenclaw
kön: Tjej
Familj:
Utseendet: Blont hår, gröna/blåa ögon rätt så smal och har glasögon
Övrigt:

Namn: Alex
Smeknamn (valfritt) :
Elevhem: Gryffindor
kön: tjej
Familj:
Utseendet: Brunt kort hår (kill-frilla), bruna ögon och normalstor
Övrigt: Pan/bisexuell

11 aug, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


kan du börja?

11 aug, 2015 20:08

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

Du får inte svara på den här tråden.