Draknamn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan,
köpte nyss en drake och jah funderar hit och tillbaka på namn. Jah kan nämligen inte bestämma om den ska heta: * Severus. * Sirius. * Andy. * Norio * Carolyn. * Kirito. * Sinon. I alla fall, behöver jah kanske lite hjälp med att välja 11 aug, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Norio tycker jag
11 aug, 2015 20:15 |
|
Borttagen
|
Heh, kom nyss på att jah har en mus som heter Norio D;
11 aug, 2015 20:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vad är det för drake?
Update: lol kunde ju titta på ditt info. Kirito! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 20:24
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 20:25
|
|
Lucy Lannister
Elev |
11 aug, 2015 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 21:10
|
|
Borttagen
|
Okej, dåe blir de Kirito :p
11 aug, 2015 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen