Hjälp med gif i forumsignatur?
Forum > Off Topic > Hjälp med gif i forumsignatur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är det någon som skulle vilja ta sig tiden att hjälpa/instruera mig med att få in en gif i min forumsignatur
11 aug, 2015 12:15 |
|
kid
Elev |
Skriv
[img.]*bildlänken här*[/img.] utan punkterna. 11 aug, 2015 12:57 |
|
Borttagen
|
Tack så jättemycket! kid
11 aug, 2015 13:14 |
|
kid
Elev |
Varsågod
11 aug, 2015 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen