Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

M I HIGH~ allmänt rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M I HIGH~ allmänt rollspel

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Detta är ett M I High rollspel, eller ska bli, när några har visat intresse för det. Just nu är det 1 platser kvar!

För er som inte vet det så är M I High ett Tv program som handlar om 3-4 elever i en skola som är hemliga agenter(det är mycket bättre än det låter). Just nu finns det 7 säsonger, som sänds på SVT Barnkanalen 5 dagar i veckan.

Platser:

Plats 1: ♥Linn♥
Plats 2: ellisen05
Plats 3: Kaylin
Plats 4:
Kölista:

Mall↓
Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn:
Smeknamn:
Kön:
Ålder:
Utseende:
Plats i teamet:
Bakgrund:
Annat:


OBS Regler som du måste läsa! OBS
Spoiler:
Tryck här för att visa!#1 Max två mallar var, och endast en av dem får vara M I High agent
#2 Man får svära/bråka i rollspelet men inte om vi diskuterar annat
#3 Om rollspelet är fullt och du vill vara med kan du uggla mig (♥Linn♥) så sätter jag dig på kölistan
#4 Skriv inte i jagform när du rollar, det blir bara förvirrande. Om du ska skriva att din mall t.ex. springer, skriv inte 'Jag sprang' utan skriv '*din malls namn* sprang'
#5 Inte döda någon, men du kan dö själv om du väljer det
#6 Vänta tills det är din tur att skriva
#7 Inget snusk, kyss/hångel är ok, men inte mer
#8 Skriv inte något en annan mall säger/gör, om ni inte har bestämt det innan
#9 Inga pojk/flick vänner innan rollspelet börjat
#10 Sno inte någon annans mall

Uggla om du har frågor.

Vi diskuterar vilken säsong vi kör osv när vi är 4 stycken!

Ge det en chans och var med!

8 aug, 2015 13:53

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 08:31
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


Namn: Joanne Mull
Smeknamn: Joie
Kön:Tjej
Ålder: 15?
Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon.
Plats i teamet: " Smartisen "
Bakgrund: Vanlig.
Annat:-

9 aug, 2015 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Namn: Joanne Mull
Smeknamn: Joie
Kön:Tjej
Ålder: 15?
Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon.
Plats i teamet: " Smartisen "
Bakgrund: Vanlig.
Annat:-


Oki, vilken säsong kör du helst?

10 aug, 2015 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn: Joanne Mull
Smeknamn: Joie
Kön:Tjej
Ålder: 15?
Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon.
Plats i teamet: " Smartisen "
Bakgrund: Vanlig.
Annat:-


Oki, vilken säsong kör du helst?

4. Dd?

10 aug, 2015 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn: Joanne Mull
Smeknamn: Joie
Kön:Tjej
Ålder: 15?
Utseende: Kort blont hår. Gröna ögon.
Plats i teamet: " Smartisen "
Bakgrund: Vanlig.
Annat:-


Oki, vilken säsong kör du helst?

4. Dd?

4 går bra, men Stella är min favorit karaktär, så kan vi ta med henne?

10 aug, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
Namn: Kaylin Winter
Smeknamn: Kayla
Kön: Kvinna
Ålder: snart 15
Utseende: midjelångt, rödbrunt hår, djup-bruna ögon, fräknar över näsa, och kindben. Lång.
Plats i teamet: (åh! Jag som ville vara smartisen!) eh... Den lite mystiska karate-tjejen
Bakgrund: sprängladdningen exploderar, och alla dör, förutom, gissa vem? JAG! lever nu på mi 9
Annat: är ganska mycket kär i en kille i klassen under mig, och han verkar gilla mig, men spionaget krockar i vår lilla kärleks-komedi!

Ok, vilken säsong kör du helst?
Förresten, här är min mall:
Namn: Natasha Faser
Smeknamn: Nat eller Tasha
Kön: Kvinna
Ålder: Precis fyllt 15
Utseende: Vitblont och midjelångt hår med honungsfärgade slingor. Grönblå ögon och solbränd hud.
Plats i teamet: Den som klär ut sig (eller vad man nu kallar det)
Bakgrund: Natashas föräldrar övergav henne och hennes 10 år äldre storasyster när Nat var 5 år. Hennes syster, Izzy, var arbetande på M I 9 sen hon var 19, men sa till Nat att hon arbetade på kontor. Hon avled i en olycka (den som alls trodde förgörde KORPUS) när Nat var 12. Nat adopterades bort till en fosterfamilj i tron att Izzy hade blivit påkörd och dött. Hon visste inget om M I 9 och ingen har någonsin berättat för henne om Izzys sanna jag.
Annat: -

11 aug, 2015 10:48

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M I HIGH~ allmänt rollspel

Du får inte svara på den här tråden.