PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ellisen05
Ska vi köra direkt? 4 aug, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Ja, du kan börja!
4 aug, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
"Godmorgon Nathalie!" Sade jag när jag vaknade i vår lägenhet.
4 aug, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag vred på mig i sängen.
" Godmorgon." Sade jag trött. (( Visst är vi 24?)) 9 aug, 2015 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ut över London.
"Jag fixar mackor!" Sade jag. ((Ja, det är vi.)) 9 aug, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
" Tack." sa jag och log.
10 aug, 2015 11:17 |
|
Borttagen
|
Jag fixade några mackor.
"Zelda och fred kommer på besök ikväll!" Sade jag när jag snabbt kollade vad som hände idag. ((vad arbetar de som?)) 10 aug, 2015 11:20 |
|
Borttagen
|
" Jaha, vad kul!" sa jag.
(( Vilka?)) 10 aug, 2015 11:20 |
|
Borttagen
|
((Link och Nathalie))
10 aug, 2015 11:22 |
|
Borttagen
|
(( Dem har en affär tillsammans i diagongränden?))
10 aug, 2015 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen