Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med ellisen05 [Del 2]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

1 2 3 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ellisen05
Ska vi köra direkt?

4 aug, 2015 21:36

Borttagen

Avatar


Ja, du kan börja!

4 aug, 2015 21:38

Borttagen

Avatar


"Godmorgon Nathalie!" Sade jag när jag vaknade i vår lägenhet.

4 aug, 2015 21:39

Borttagen

Avatar


Jag vred på mig i sängen.
" Godmorgon." Sade jag trött.
(( Visst är vi 24?))

9 aug, 2015 20:10

Borttagen

Avatar


Jag kollade ut över London.
"Jag fixar mackor!" Sade jag.
((Ja, det är vi.))

9 aug, 2015 20:26

Borttagen

Avatar


" Tack." sa jag och log.

10 aug, 2015 11:17

Borttagen

Avatar


Jag fixade några mackor.
"Zelda och fred kommer på besök ikväll!" Sade jag när jag snabbt kollade vad som hände idag.
((vad arbetar de som?))

10 aug, 2015 11:20

Borttagen

Avatar


" Jaha, vad kul!" sa jag.
(( Vilka?))

10 aug, 2015 11:20

Borttagen

Avatar


((Link och Nathalie))

10 aug, 2015 11:22

Borttagen

Avatar


(( Dem har en affär tillsammans i diagongränden?))

10 aug, 2015 11:26

1 2 3 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

Du får inte svara på den här tråden.