watch your back
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > watch your back
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rickardOl
Elev |
det här rollspelet är öppet för alla max 6 pers
handling i en dystopisk framtid styrs världen av två stora företag (cyreom company och onim corperation) som är i krig med varandra och båda fraktionerna skickar en grupp spioner att ta kontroll över en bas i ödemarken som var Alaska. mall namn: ålder: kön: utseende: ETT vapen som de har med sig: övrigt: namn: the White Demon ålder:20 nånting ingen vet säkert kön:man utseende: http://hdwpics.com/images/29CA677F0916/Spy-Eyes.jpg sida: cyreom ETT vapen som de har med sig: en katana EN´´james bond´´pryl: ett armbandsur som kan göra den som har på sig den osynlig i några sekunder övrigt: ingen vet hans riktiga namn, han har sitt smeknamn på grund av sitt vita hår Spoiler: Tryck här för att visa! harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 aug, 2015 01:10
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 1 kl. 01:48
|
|
rickardOl
Elev |
Skrivet av Borttagen: man kan ha två karaktärernamn: Ian ålder: 24 kön: Kille utseende: Beskrivs i rollet ETT vapen som de har med sig: tvillingsvärd alltså två svärd som gör samma rörelser hela tiden. Sida: cyreom övrigt: Egentligen tycker jag att det är obehagligt att fylla i mallar numera då det är trevligare att bara rollspela fram karaktärerna. Och skulle vilja ha fler än en för tycker det är obehagligt med en karaktär harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 aug, 2015 01:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rickardOl: Skrivet av Borttagen: man kan ha två karaktärer namn: Ian ålder: 24 kön: Kille utseende: Beskrivs i rollet ETT vapen som de har med sig: tvillingsvärd alltså två svärd som gör samma rörelser hela tiden. Sida: cyreom övrigt: Egentligen tycker jag att det är obehagligt att fylla i mallar numera då det är trevligare att bara rollspela fram karaktärerna. Och skulle vilja ha fler än en för tycker det är obehagligt med en karaktär Kan jag ha mallarna på datorn istället?? Känner att mallar och rollspel inte hör i samma tråd längre. 1 aug, 2015 01:33 |
|
rickardOl
Elev |
ok
ska jag ta bort den på det översta inlägget? harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 aug, 2015 01:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 1 kl. 01:38
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2015 01:38 |
|
rickardOl
Elev |
det går bra
harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 aug, 2015 01:39 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2015 01:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > watch your back
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen