Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill nån rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej! Vill nån rolla med mig? Jag rollar i stort sätt vad som helst. Men framför allt gillar jag att rolla kärlek. Uggla till mig eller skriv här om ni vill rolla med mig

27 jul, 2015 00:28

Parva Fortemque
Elev

Avatar


27 jul, 2015 10:34

Borttagen

Avatar


Okej

27 jul, 2015 13:33

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Vad vill du rolla dååäå?

www.kulturforeningennimbus.com

27 jul, 2015 14:24

Borttagen

Avatar


Det spelar ingen roll

27 jul, 2015 15:04

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Inget önslemål?

www.kulturforeningennimbus.com

27 jul, 2015 17:45

Wolf
Elev

Avatar


Är det privat eller kan man vara med?

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

31 jul, 2015 18:50

Borttagen

Avatar


Du kan vara med

31 jul, 2015 23:07

Wolf
Elev

Avatar


Yay! c:

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

1 aug, 2015 14:14

Flameswolf
Elev

Avatar


Jag vill hjärna rolla mig dig ska bli kul

10 sep, 2015 00:11

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla?

Du får inte svara på den här tråden.