M.I. High (ÖRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > M.I. High (ÖRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Hej jag tänkte skapa ett M.I. High roll där man har en egen karaktär. Det får vara med en till i rollet och alla som är med är agenter. Skriv här i tråden om du vill vara med.
Mallen ser ut så här: Namn: Efternamn: Kön: Utseende: Ålder: Roll i teamet: Personlighet: Övrigt: Säg till om det saknas något. Taggar: Elsa Gryffindor ellisen05 Melody Malfoy Paulina Black Förlåt om ni inte vill bli taggade Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 jul, 2015 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-22 kl. 20:53
|
|
Borttagen
|
Med! Men kan inte lämna in mall i veckan efter som jag är på Semester.
21 jul, 2015 21:29 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Med! Men kan inte lämna in mall i veckan efter som jag är på Semester. Vad kul att du vill vara med. Kan du tagga någon som kanske vill vara med? Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 jul, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
H@nna och Sallad kanske vill?
21 jul, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Kan inte vara med, tittar inte på M.I. High
21 jul, 2015 23:30 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte vara med, tittar inte på M.I. High Ok, synd Mama, kudos for saying that. For spilling.
22 jul, 2015 07:34 |
|
Borttagen
|
Jag är med!!! Gör mall ikväll.
22 jul, 2015 09:40 |
|
Lele
Elev |
22 jul, 2015 09:56 |
|
Borttagen
|
Är kanske med! PAXA PLATS ÅT MIG!
22 jul, 2015 10:14 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är kanske med! PAXA PLATS ÅT MIG! Då är rollspelet fullt tills du har bestämt dig. Mama, kudos for saying that. For spilling.
22 jul, 2015 10:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen