Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellaravenclaw
Elev |
19 jul, 2015 19:46 |
|
Borttagen
|
12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst.
19 jul, 2015 19:49 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: 12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst. Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid? 19 jul, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av Borttagen: 12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst. Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid? AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om? 19 jul, 2015 19:52 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av Borttagen: 12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst. Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid? AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om? Vi hade ingen specifik handling, men det skulle vara under marodörernas tid och vi skulle vara vänner typ.. 19 jul, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av Borttagen: 12? Jag är ju 10 så det tycker jag är bäst. Okej! Så de går deras andra år och det är under marodörernas tid? AA, förlåt jag har glömt.... Vad rollar vi om? Vi hade ingen specifik handling, men det skulle vara under marodörernas tid och vi skulle vara vänner typ.. Ok 19 jul, 2015 19:54 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Ska vi vara tjejer eller killar?
19 jul, 2015 19:55 |
|
Borttagen
|
Kanske lättast med tjejer?
19 jul, 2015 20:00 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Okej, vi är tjejer!
20 jul, 2015 10:45 |
|
Borttagen
|
Något mer?
20 jul, 2015 17:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs-Ellaravenclaw och Ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen