Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat DW Roll med Trädkatten

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat DW Roll med Trädkatten

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Så om vi ska ha en mall så har vi den HÄR:

Namn:
Kön:
Ålder:
Bra Egenskaper:
Dåliga Egenskaper:
Utseende:
Familj:
Bakgrund:
Övrigt:
__________________________________________________
Blir det bra Trädkatten? Ska jag ha till Doktorn eller vet vi hur han är?

19 jul, 2015 15:35

Trädkatten
Elev

Avatar


Tack tack! Det blir jätte bra och neeej du behöver inte göra en mall om du inte vill

Jag gör min mall snaaart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

19 jul, 2015 16:21

Borttagen

Avatar


Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?

19 jul, 2015 16:28

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?

Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

19 jul, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?

Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda

Är det OK om jag sriver Jagform?
NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry)

8 aug, 2015 17:52

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?

Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda

Är det OK om jag sriver Jagform?
NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry)

Förlåt förlåt förlåt, känner mig så taskig. :'(
Meen jag glömde bort det först (och skulle precis till min pappa då där det inte finns något wifi) och sen när du taggade mig jag bara "mm jag ska snarttt" Och sen nu så känner jag att inte riktigt har tid att rolla längre, förlåt så himla myckeeet! Men du verkar jätte rolig att rolla med och en bra rollspelare så hoppas vi kan rolla någon annan gång.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

8 aug, 2015 18:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Hehe ville vara säker, an passa på och fåga om du skriver Jag-perspektiv eller tredje-person?

Oftast tredje-person men det fungerar lika bra med båda

Är det OK om jag sriver Jagform?
NÄR SKRIVER DU DIN MALL?? (Sorry)

Förlåt förlåt förlåt, känner mig så taskig. :'(
Meen jag glömde bort det först (och skulle precis till min pappa då där det inte finns något wifi) och sen när du taggade mig jag bara "mm jag ska snarttt" Och sen nu så känner jag att inte riktigt har tid att rolla längre, förlåt så himla myckeeet! Men du verkar jätte rolig att rolla med och en bra rollspelare så hoppas vi kan rolla någon annan gång.

okej

8 aug, 2015 18:04

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat DW Roll med Trädkatten

Du får inte svara på den här tråden.