Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Snälla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Snälla?

Användare Inlägg
Kvicken Lollo
Elev

Avatar


Om det är nån som vill rolla skicka mig en uggla snälla! Jag vill bara uggla genom att skicka ugglor. Men skicka en uggla!

You spend so much time, so much effort, trying to hold yourself together. And then everything falls apart anyway.

13 jul, 2015 12:13

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Snälla?

Du får inte svara på den här tråden.