Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

--Prs med ellisen05--

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här kommer mallen:

Namn:
Ålder:
Blod:
Utseende:
Elevhem:
Familj:
Bakgrund (om det är något särskilt) :
Övrigt:

ellisen05
PS: Gör min efter dig!

5 jul, 2015 15:58

Borttagen

Avatar


Namn: Lupinie Lion
Ålder: 16
Blod: Renblodig
Utseende: http://widehdwalls.com/60535-thinking-of-you/
Elevhem: Gryffindor
Familj: Mamma Valmo, Pappa Thomas, lillasyster Annie ( 9 månader).
Bakgrund: Hon föddes på ett mugglar sjukhus och var mycket omtyckt. Tills Annie kom. Då gillar ingen henne längre.
Övrigt:-

5 jul, 2015 16:08

Borttagen

Avatar


Namn: Clarie Gubbelyre
Ålder: 16
Blod: Halvblod
Utseende: Brunt långt hår med själv-lockigt hår, grön/blåa ögon lite mörkare hy och långväxt
Elevhem: Ravenclaw
Familj: Mamma Liez - mugglare
Bakgrund: Hennes pappa, Thomas, lämnade Liez när han fick reda på att hon var gravid, har aldrig träffat pappan och har ingen stor koll å vem han är.
Övrigt: Är blyg bland främmande, vill gärna få reda på mer om hennes pappa pga att han är den enda magiska föräldern. Rolig när man lär känna henne.

Vart börjar vi?

5 jul, 2015 16:16

Borttagen

Avatar


Perrongen?

5 jul, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


Okej jag startar då

"Hejdå ha det bra", sa min mamma och kramade mig.
"Hejdå"sa jag.
"Skicka en uggla så ofta som möjligt." Jag suckade men sa Ja. Hon kramade mig en sista gång och jag gick mot tåget.

5 jul, 2015 16:20

Borttagen

Avatar


Jag satt redan i en kupé. En ensam. Jag väntade på Clarie. Vi satt alltid i kupén längst bak.

5 jul, 2015 16:23

Borttagen

Avatar


Jag gick längs med tåget. Jag visste redan att Lupinie vänta på mig.

5 jul, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


" Hej." sa jag när Clarie kom.

5 jul, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


"Hej!" hälsade jag glatt. Redo att åka till Hogwarts även om det var runt 15 minuter kvar.

5 jul, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


Jag var redan ombytt. Jag tog fram en uppsats.

5 jul, 2015 16:32

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

Du får inte svara på den här tråden.