SD=rasister?
Forum > Off Topic > SD=rasister?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej,
Det är en stor mängd som säger att SD är rasister. Vart är belägget och varför tycker ni så? Källor uppskattas. 4 jul, 2015 18:03 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej, Det är en stor mängd som säger att SD är rasister. Vart är belägget och varför tycker ni så? Källor uppskattas. Interasistmen.se har en ganska imponerande lista att utgå från.
4 jul, 2015 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen