Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 13:05 |
|
Borttagen
|
Kan du göra mallen?
4 jul, 2015 13:11 |
|
Lele
Elev |
Ok
Mall: Namn: Efternamn: Kön: Elevhem: Utseende: Personlighet: Övrigt: Skriv till något på din mall om jag glömt något. Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 13:14 |
|
Borttagen
|
Namn: Valmo
Efternamn: Onns Kön: Kvinna Elevhem: Hufflpuff Utseende: Långt hår (uppsatt), Brunt. Fräknar, Blåa ögon och ett litet sött leende. Personlighet: Snäll och så. Försöker alltid att hjälpa andra. Övrigt: Bor hos sina gudföräldrar( mer rollas). 4 jul, 2015 13:20 |
|
Lele
Elev |
Namn: Eric
Efternamn: Bliss Kön: Man Elevhem: Gryffindor Utseende: Typ min profilbild Personlighet: Snäll, modig och smart Övrigt: Bor hos sin styvmamma (först dog mamman och sedan dog pappan). Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 13:45 |
|
Borttagen
|
Okej jag börjar från perrongen
Jag stod på perrongen men gick snabbt in i tåget. Jag hittade en ledig kupé och där satte jag mig. 4 jul, 2015 15:47 |
|
Lele
Elev |
Jag gick genom spärrväggen och kom in på perrongen sedan gick jag på tåget. Jag var (som vanligt) sist med att gå på tåget så det fanns inga lediga kupéer. Jag hittade en kupé där det bara satt en person. - Hej, sa jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 18:59 |
|
Borttagen
|
En kille hade gått in i min kupé.
" Hej på dej." sa jag och log. 4 jul, 2015 19:12 |
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 19:14 |
|
Borttagen
|
" Det är ju bra med sällskap" sa jag och log bredare och blinkade.
4 jul, 2015 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen