Vi som är underviktiga och som behöver gå upp i vikt...
Forum > Off Topic > Vi som är underviktiga och som behöver gå upp i vikt...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Just nu är jag i en period då jag verkligen måste gå upp i vikt. Jag är underviktig och har allmänt ont i kroppen (mest vid revbenen och ryggraden) och så på grund av detta. Jag måste gå upp i vikt. Jag tror inte att jag är ensam om detta så jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi stöttar varandra och ger tips.
Jag brukar äta ett slags pulver som kostillskott också.
30 jun, 2015 23:36 |
|
Frivolt
Elev |
Jag hade kunnat joina för nått år sen, men nu är jag inte underviktig längre
Men jaaa, det e svårt ;O Jag har för mig att typ småäta, alltså typ frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål, kvällsfika! Alltså att man ska äta ofta ^^ Eller jag vet inte xD sorry att jag la mig i! Kan önska er lycka till istället ♥ 30 jun, 2015 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen