Roll med Ginny Weasley2005
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 jun, 2015 13:00 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag är Ginny Weasley
26 jun, 2015 13:00 |
|
Borttagen
|
Då kör vi då.
Mamma ropade. -Draco, du måste åka nu! Och kom ihåg att Crabbe och Goyle är dina assistenter. -Mamma, jag behöver ingen assistent! Jag kan klara mig själv! -Men det är deras pappors straff! Kom nu. Jag satte mig i bilen och vi åkte. 26 jun, 2015 13:24 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Ginny, nu är det dags att åka! Ropade mamma inifrån köket.
- Mamma jag vill inte åka än, ropade jag tillbaka. - jag sätter mig i bilen nu! - Okej jag kommer!!! 26 jun, 2015 13:32 |
|
Borttagen
|
Nu var vi framme, det var första gången jag skulle åka till Hogwarts. Jag bara gick på utan att säga hej då till pappa.
26 jun, 2015 13:35 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
- Ginny, Ginny, vi kommer försent! nästan skrek mamma.
- Hejdå mamma, vi ses, sa jag och gick på tåget. jag satte mig i första bästa kupe och såg perongen försvinna. 26 jun, 2015 13:41 |
|
Borttagen
|
Jag sprang in i en kupe. Full. Nästa satt det bara en tjej i.
-Får jag sitta här, frågade jag. Det var en Weasley, det såg man. 26 jun, 2015 13:49 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag tittade upp och såg en pojke ed nästan vitt hår.
- ja, det får du, sa jag och fortsatte granska pojken. 26 jun, 2015 13:52 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner. Det var ganska läskigt när hon kollade på mig så där.
26 jun, 2015 13:52 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag såg pojkens ansikte och tittade ner
-vad heter du? frågade jag. 26 jun, 2015 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen