Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Här är mallen ellisen05:
Namn: Ålder: Kön: Blod: Elevhem: Med i trekampen: Styrkor (max 3) : Svagheter (max 3) : Familj: Bakgrund: _________________ Namn: Anastasia Jackson Ålder: 17 Kön: Kvinna Blod: Renblod Elevhem: Gryffindor Med i trekampen: Nej Styrkor (max 3) : Modig, Snabb och Vig Svagheter (max 3) : Rädd för eld och höjder Familj: Mamma Anne, Pappa Christopher och storebror Eric Bakgrund: Pappan är från Australien Utseende: ![]() Övrigt: - Vilken generation kör vi? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 jun, 2015 09:15
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-29 kl. 18:01
|
|
Borttagen
|
Next generation?
Min mall: Spoiler: Tryck här för att visa! Utseende: http://widehdwalls.com/60725-leisure-time/ 25 jun, 2015 09:26
Detta inlägg ändrades senast 2015-07- 2 kl. 11:58
|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag börjar då då!
"Hejdå Mamma, Hejdå Pappa" Sa jag och kramde om dom, klev in i det blodröda tåget och hittade en ledig kupé. Många ansikten kände jag igen...Ted Lupin, Hugo Weasley, Alla. "SIA!" Hörde jag någon skrika i korridoren. Jag tittade ut, dör stod Rose Weasley, min bästa kompis. "Heeej RoRo!" Sa jag och kramade henne. Vi kallade vara dra för Sia och RoRo. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 jun, 2015 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag satt i en ensam kupe. Jag tog fram min bok om kvastbehandling och började läsa. Men den här har jag ju läst. Jag lägger tillbaka boken i kofferten. Jag kollar ut genom fönstret. Tåget står fortfarande stilla. Då börjar jag tänka på hur vi ska lägga upp quidditchträningen. Hufflepuff brukade inte klara sig bra i quidditch. Men jag spelar ändå. Jag brukar ändå inte släppa in klonken.
25 jun, 2015 14:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Asså vet du vad?!" Nöstan skrek Rose. "Vet du vad pappa sa till mig!!"
Jag skakade på huvudet och log. "Att det ska anordnas en magisk trekamp!!!" "VA?!" Skrek jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 jun, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag gick till kupén breved, det hade hörts ett skrik där ifrån.
Ett va. Jag öppnade dörren och såg Anastasia och Rosie. " Varför skrek ni för?" frågade jag dem lite argt. 29 jun, 2015 11:16 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Ahhhh Omgashhhhhhh" sa jag och log mot henne fast hon verkade lite sur.
"Det......ska anordnas" sa Rose glatt. "EN MAGISK TREKAMP!" skrek jag So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
" Wow då förstår jag!" sa jag med ett litet leende
" Jag ska anmäla mig!" la jag till 29 jun, 2015 17:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag och Rose tittade upp på henne.
"Va?" Sa Rose. "Inte för att vara taskig eller så, men folk har faktiskt dött" sa jag. (Ska någon av Trekampsdeltagarna dödas?) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jun, 2015 17:50 |
|
Borttagen
|
" Jag bryr mig inte om någon har dött. Eller jag kanske ändå inte får vänner och uppmärksamhet" sa jag med tårar i ögonen.
( Den från Durmstrang?) 29 jun, 2015 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen