Gurkrollspelet [PRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Gurkrollspelet [PRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Bästa rubriken!^
GinnyWeaslyy ellisen05 luna lovegood 21 ceczan04 Det var alla va? Vad ska vi rollspela om? Mall: Namn: Ålder: 15 Elevhem: Utseende: Personlighet: Familj: Övrigt: Namn: Mindra Gibbs Ålder: 15 Elevhem: Ravenclaw Utseende: Blont, långt hår, gröna ögon, svaga fräknar och ganska lång. Personlighet: Väldigt snäll och lojal när man lär känna henne, men verkar annars väldigt bossig eftersom hon vet så mycket. Är väldigt populär vilket ibland kan göra henne odräglig. Hon har dock oftast ingen aning om hur irriterande andra tycker hon är. Familj: Mamma, (halvblodshäxa häxa), pappa (mugglarfödd trollkarl) och lillebror Charles (tredje årskursen.) Övrigt: - Spelas av: H@nna 22 jun, 2015 12:35
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-22 kl. 13:54
|
|
Borttagen
|
HP?
22 jun, 2015 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HP? Ja, såklart, men vad ska vi ha för handling? Eller ska vi bara ha ett random HP roll? Jag måste veta eftersom jag ska göra mallen! 22 jun, 2015 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HP? Ja, såklart, men vad ska vi ha för handling? Eller ska vi bara ha ett random HP roll? Jag måste veta eftersom jag ska göra mallen! Ehhhhhhhhhhhhhh kanske det kan handla om tiden då Snape var rektor på Hogwarts? Eller något annat typ elevhemen? Eller att vi bara har ett rollspel där vi börjar på Hogwarts, sorteras och sedan får det bli lite som det blir? 22 jun, 2015 12:45
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-22 kl. 12:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HP? Ja, såklart, men vad ska vi ha för handling? Eller ska vi bara ha ett random HP roll? Jag måste veta eftersom jag ska göra mallen! Ehhhhhhhhhhhhhh kanske det kan handla om tiden då Snape var rektor på Hogwarts? Eller något annat typ elevhemen? Fråga GinnyWeaslyy, det var väl hon som skapade det? 22 jun, 2015 12:51 |
|
Borttagen
|
Jaha vad tycker du det ska handla om GinnyWeasleyy?
22 jun, 2015 12:54 |
|
Borttagen
|
Välj ni
22 jun, 2015 13:06 |
|
Borttagen
|
Jaha vad tycker du då H@nna ? Eller du ceczan04 ? Jag har ju gett förslag. Ska det vara med några kärleks relationer?
22 jun, 2015 13:08 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha ett random Hogwarsroll. Alltså, vi bestämmer inte handling utan kör bara på. Typ kärlek och relationer!
22 jun, 2015 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja ha ett random Hogwarsroll. Alltså, vi bestämmer inte handling utan kör bara på. Typ kärlek och relationer! Det blir bra! 22 jun, 2015 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen