Hybrid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hybrid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vetemjölet
Elev |
Tänkte skapa ett nytt rollspel, LOVAR att åter igen vara aktiv!
HANDLING: Hybrider kallas dom av de normala varelserna, människorna. Hybrider. Hälften människa hälften vampyr, skapade av ett misstag då en fullblodsvampyr ej lyckades förvandla dom. Dom ses som missfoster, av vampyrer och av människor; de ses som farliga, opålitliga. Vampyrerna jagar bort dom bort från alla klaner som de kommer nära, så hybriderna bildar sin egna klan, eller ja; nästan. De håller sig två och två och beskyddar varandra. Även fast de hade fått sin egna klan så var de fortfarande försiktiga, så istället för att använda sina vanliga namn utan använde smeknamn så att endast klanen visste vem de verkligen var. MALL: Bild/beskrivning: Namn: Smeknamn: (om denne är en hybrid så vad denne kallas annars, typ ett annat namn för denne. te.x mad man, sunshine osv) Ålder: Partner/gäng: Varelse: (vampyr, människa, hybrid) historia: övrigt: rollspelare: MALLAR: ![]() Bild/beskrivning: Namn: Iris Quinn Smeknamn: Blue Ålder: 18 Partner/gäng: Varelse: hybrid historia: Iris Quinn visste inte mycket om sin bakgrund innan, hon visste ej vad hon var. Det enda hon visste var att folk ville ha henne död, och hon var helt ovetande om vad hon var. Detta var då tills hon träffade några hybrider när hon var skadad, och de kände doften av hennes blod. övrigt: rollspelare: Vetemjölet Spoiler: Tryck här för att visa! Taggar: smörbyttan Primrose Granger 19 jun, 2015 15:44 |
|
smörbyttan
Elev |
20 jun, 2015 13:09 |
|
Borttagen
|
Alltså, ska man rollspela här?
20 jun, 2015 18:32 |
|
smörbyttan
Elev |
21 jun, 2015 11:39 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna med
Skrivet av smörbyttan: Vadå ska jag rollspela? Om du vill bara för att man blir taggad så betyder det inte att du måste gå med det är ditt eget beslut om du vill vara med i detta rollspel Skrivet av Borttagen: Alltså, ska man rollspela här? Ja om man vill ska man rollspela här I grupprollspel taggar man ofta dom man tror skulle vilja vara med. 21 jun, 2015 13:47 |
|
Borttagen
|
Okej, kan vara med
21 jun, 2015 13:49 |
|
smörbyttan
Elev |
21 jun, 2015 15:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hybrid
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen