24 Serien
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Hej jag tänkte att jag kan inte vara den enda som har sett serien 24 så jag tänkte göra en tråd där man kan diskutera serien
Framför allt undrar jag om det är någon annan som har sett sista säsongen? det kan ju bara inte få sluta så!!!!! 14 jun, 2015 16:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Har sett halva första säsongen, sen fick jag hjärtattack för det är för spännande hahah
MUMS! 14 jun, 2015 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen