Ö:ns under {prs~Sallad & Holytail}
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ö:ns under {prs~Sallad & Holytail}
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Okej "människomall":
Namn: Erik Laite Smeknamn?:... Har inga Ålder:17 Utseende: Vet inte hur man gör bild men har en asgrym!!! Övrigt:Älskar naturen, och är ganska bra på pilbåge...(rollas om senare) ........................................................... Wesen mall: Namn:Keya Lout Smeknamn:Key Ålder:16,5 Wesen:Alv Utseende:-||- Övrigt: vet inte vad som ska vara övrigt här, återkommer Sallad! Nu kör vi!!!!!
9 jun, 2015 20:00
Detta inlägg ändrades senast 2015-06- 9 kl. 20:06
|
|
Borttagen
|
Meh jag ville göra mall. -.-
9 jun, 2015 20:03 |
|
Holytail
Elev |
9 jun, 2015 20:04 |
|
Borttagen
|
Skulle vi inte vara flera? O.o
Jag tänkte att jag skulle göra mallen till oss båda, (Och de andra som är med) Det finns några saker jag skulle vilja lägga till. 9 jun, 2015 20:10 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle vi inte vara flera? O.o Jag tänkte att jag skulle göra mallen till oss båda, (Och de andra som är med) Det finns några saker jag skulle vilja lägga till. Visst!! Men skulle jättejärna iaf ha med Keya!
9 jun, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Såklart du får! men jag gör lite mer saker att lägga till, så karaktärerna blir mer spelbara.Skrivet av Borttagen: Skulle vi inte vara flera? O.o Jag tänkte att jag skulle göra mallen till oss båda, (Och de andra som är med) Det finns några saker jag skulle vilja lägga till. Visst!! Men skulle jättejärna iaf ha med Keya! Gör mallarna nu: Människomall: Namn: Smeknamn: Ålder (16-30) : Utseende: Personlighet: Intressen: Jobb/Gymnasieklass: Andledning varför de åker med kryssningen (Lottovinst, klassresa mm.) : Familj: Svagheter (minst 3) : Styrkor (max 5) : Övrigt: Varelsemallen: Namn: Smeknamn: Varelse: Ålder: Utseende: Familj: Förmågor: Personlighet: Intressen: Svagheter (minst 3) : Styrkor (max 5) : Övrigt: Haha gillar att göra överdrivet långa mallar. Nu tillbaka till min förra fråga: Skulle vi inte vara flera? 10 jun, 2015 09:53 |
|
Holytail
Elev |
10 jun, 2015 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Okej! Jo! Men vi kan ha 2 människor och två Wesen? 10 jun, 2015 10:44 |
|
Holytail
Elev |
Namn: Erik Late
Smeknamn:....... Ålder (16-30) :18 Utseende:Eh..,, chokladbrunt hår,blåa ögon,"snygg" Personlighet:Ganska agressiv,snäll ibland Intressen:Fotboll,vara med sina kompisar Jobb/Gymnasieklass:Går andra året på gymnasiet, ska börja trean Andledning varför de åker med kryssningen (Lottovinst, klassresa mm.) : klassresa Familj:Tvillingsyster Lina,mamma, hans pappa försvann för måna år sen. Svagheter (minst 3) : höjdrädd,Dålig på att klättra,svårt för honom att lära sig saker Styrkor (max 5) Övrigt:........ Namn: Saga Ley Smeknamn: Sei Ålder (16-30) :20 Utseende: ![]() Personlighet:snäll,älskar naturen,väldigt glad för det mesta Intressen:festa,vara med sin syster... Jobb/Gymnasieklass:Jobbar som servitris men håller på att söka ett annat jobb. Andledning varför de åker med kryssningen (Lottovinst, klassresa mm.) : Hennes födelsedagspresent av sin mormor Familj:syster Sara 12 år hon stannar hemma med hennes mormor, hennes föräldrar dog när Saga var 18 Svagheter (minst 3) :rädd för spindlar,är höjdrädd,simmar inte så bra Styrkor (max 5) :smidig,lättlärd,bra på att kasta kniv Övrigt:får panik ganska lätt och blir därför ganska upprörd när båten sjunker .............................................. Kan jag göra wesen mallen sen, när du gjort dina "människomallar"? Sallad?
10 jun, 2015 11:03
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-14 kl. 14:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Jag orkar inte göra mall nu, kommer senare.Namn: Erik Late Smeknamn:....... Ålder (16-30) :18 Utseende:Eh..,, chokladbrunt hår,blåa ögon,"snygg" Personlighet:Ganska agressiv,snäll ibland Intressen:Fotboll,vara med sina kompisar Jobb/Gymnasieklass:Går andra året på gymnasiet, ska börja trean Andledning varför de åker med kryssningen (Lottovinst, klassresa mm.) : klassresa Familj:Tvillingsyster Lina,mamma, hans pappa försvann för måna år sen. Svagheter (minst 3) : höjdrädd,Dålig på att klättra,svårt för honom att lära sig saker Styrkor (max 5) Övrigt:........ Namn: Saga Ley Smeknamn: Sei Ålder (16-30) :20 Utseende:blont hår,gröna ögon Personlighet:snäll,älskar naturen,väldigt glad för det mesta Intressen:festa,vara med sin pojkvän... Jobb/Gymnasieklass:Jobbar som servitris men håller på att söka ett annat jobb. Andledning varför de åker med kryssningen (Lottovinst, klassresa mm.) : Hennes födelsedagspresent av sin pojkvän Familj:syster Sara 12 år hon stannar hemma med hennes mormor, hennes föräldrar dog när Saga var 18 Svagheter (minst 3) :rädd för spindlar,är höjdrädd,simmar inte så bra Styrkor (max 5) :smidig,lättlärd,bra på att kasta kniv Övrigt:får panik ganska lätt och blir därför ganska upprörd när båten sjunker .............................................. Kan jag göra wesen mallen sen, när du gjort dina "människomallar"? Sallad? 10 jun, 2015 11:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ö:ns under {prs~Sallad & Holytail}
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen