|
Borttagen
|
BlackStar
Bild:
Namn:
Ålder:
Åk:
elevhem:
Stav:
Favoritämne:
Övrigt:
18 maj, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
Here is the mall!!
Bild: 
Namn: Avril Naiper
Ålder: 16
Åk: 6
elevhem: Slytherin
Stav: 13 tum svartek, Testralhår som kärna
Favoritämne: Försvar mot svartkonster
Övrigt: Är ofta sarkastisk
Blid: 
Namn: Jack Lavigne (Fattar du? Nehe...)
Ålder: 17
Åk: 7? Duhh...
Elevhem: Har inget
Stav: 14.5 tum, idegran Enhörningshår som stjärna
Favoritämne: Lunch
Övrigt: Han går på Durmstrang (i bulgarien) och gillar Punk.
18 maj, 2015 19:27
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-17 kl. 11:05
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|

Namn: Alexia Stone
Ålder: 17
Åk: 7
Elevhem: Rawenclaw
Stav: 13 tum, svart ek kärna: enhörningshår
Favoritämne: olika.
Övrigt: Alexia är renblodig och hennes mamma kommer egentligen från en mugglarfamilj men visade sig vara häxa. Hon gifte sig och sedan fick de Alexia och förre henne fick de hennes äldre bror Adam. Hon är smart och smidig men även lömsk på sna vis, folk anser ibland hon hör hemma hos Slytherin.

Namn: Theo
Ålder: 18
Elevhem: Okänt
Trollstav: 14 tum, Pil kärna: Drakhjärtesträng
FavoritÄmne: Trollkonst och så klart sin sport Quddich
Övrigt: Theo är en född mugglare som en dag fick brevet, ifrån en skola i England för trolldom. Hans föräldrar blev så klart väldigt stolta över sin son och lät han börja i skolan. Han lärde sig snabbt och blev väldigt snabbt populär i sin skola som snygg och trevlig. Hans skola är nyöppnad när han började där, hans åk var första kullen men nu har det gått 8 år och antal elever är stort nu. Skolan som han går på heter Brigestrang.
18 maj, 2015 19:40
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-17 kl. 10:25
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
"Jason!!!!" skriker jag medan vi rusar ned för trapporna. "Det är ditt fel om du inte hinner köra mig till Kings Cross!" Jason försov sig som vanligt. Jag fick gå och väcka honom kl. 10.45. 10.45!!!! Han hann inte ens äta frukost, och hans hår är lite överallt. Klanten är för övrigt min fullständigt inkompetenta broder. Som jag för tillfället bor hos eftersom mamma jobbar som läkare i Afrika, och pappa. Han upphäver förbannelser över hela världen för Grigotts. Så jag är fast med JayJay.
Jason smäller upp dörren till trapphuset och jag springer ut före honom, d´med koffert, axelväska och terrarium. När jag kommit ut låser Jason upp sin bil, en uråldrig Pickup truck. En röd Dodge.
När allt är klart kör Jason iväg, med stereon på högsta volym. Vi båda skriksjunger med till Smells like Teen Spirit.
18 maj, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Alexia stod tyst och tog hejdå avsina földrar på perång 9 trekvart och hade lite kul och fick tyst sin kanin i famnen, Ronja hete hon en vit och beige kanin unge som hon hae fått nu för ett tag sen. Hon gick tyst på expressen och drog väskan efter sig och gick och satt sig i en kupe. Hon klappar den fluffiga honkanin och log mjukt, snart skolan igne och hon längtade bara dit nu.
Spoiler:Tryck här för att visa!
18 maj, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
Efter ca 10 min så kan jag säga att vi är stressade, men det skulle vara en underdrift. Vi är i alla fall framme, så jag går ur, karmar Jason och tar mina saker mot spärrväggen.
När jag precis kommit ut på andra sidan krockar jag med någon. Denna någon råkar vara en viss manlig Potter. ”Se dig för!” fräser jag. Jag har inte tid med att komma på något bättre att säga för stunden, så jag skyndar mot tåget. När jag ska lyfta upp väskan så ser jag en hand sträckas ut och lyfta upp den åt mig. Det är en annan Potter, som jag inte ogillar lika mycket.
”Albus! Hur många gånger ska jag behöva säga till dig att jag kan lyfta min egen jäkla väska!” säger ag smått irriterat.
”Avril!” säger Albus i samma ton. ”Hur många gånger ska jag behöva säga att det får mig att känna mig manlig”
”För du är ju sååå manlig ” Min röst dryper av sarkasm.
”Jag behöver hitta en kupé förresten, har ingen lust att sitta med hela Potter- Weasleyklanen hela resan.
Jag går förbi vagn efter vagn till jag hittar en som är nästan tom, sånär som på en Ravwnclaware, som jag tror går i årskursen över mig. Jag knackar på kupédörren.
18 maj, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade direkt på flickan och sucakar och nickar kort bara och gosade tyst vidare md Ronja bara och kollade ut direkt och rättar till sin unfiform helt och kollade på ugnen. "snart frame"viskar hon i dess päls och suckar tyst, hon hade sett hur flcikan där hae behandlat Albus, hon tyckteb ara synd om grabben över det.
18 maj, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på motsatt sida från Ravenclawaren och tar upp en bok ur min väska. Fjärde riket.
Det är omöjligt att koncetrera sig, så fort Brenda försöker minnas vilken konstskola Hitler sökte till, eller vilket årtal som han stred i första världskriget avbryts hon av LSD:s mummel…
Efter ett tag av tystnad tar jag till orda.
”Ursäkta ifall du ville sitta ensam, alla andra kupéer var fulla”
Jag förväntar mig inte något svar så jag kollar ut genom fönstret. Det är fortfarande ljust, så jag passar på att försöka få igen som sömn jag förlorat av tevespelsmaratonet jahg och JayJay hade i går kväll. Mina ögonlock är tunga och jag drömmer snart sött. Typ
I drömmen står jag på en bro. En sådan här hängbro man ser i alla filmer. Det är storm. Regnet smattrar på brons hala träplankor, och vinden får hela bron att gunga. Det står en figur framför mig. Jag kan inte se ansiktet, för det döljs av en huva. Figuren kommer närmare, och jag backar mot kanten. Jag tappar balansen, och personen tar tag i min arm. En kraftig vindpust avmaskerar killen. För nu ser jag vem det är. Albus. Han släpper min hand och jag faller.
18 maj, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!hehe din figur har något emot Albus XD skulle inte fövmåa mig Alexia e vän med honom xD
Alexia kollde på henne och nickar det e okej, och satt yst ner Ronja i sin mjuka bur och ga henne lite hö gneom mai och satt tyst och läte på trolldrycksläran nu och suckar, hon fattade nget just nu men det funkade.
18 maj, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Nee det är James hon har nått emot...
Jag slår aldrig i marken. Inte vad jag minns i alla fall. Jag minns egentligen ingenting. Eller jo. Att det här är en dröm. Jag är i någon sorts låda. Då slår det mig! The box. Den stanna och öppnas…
Då vaknar jag. Och är tillbaka på tåget. Jag tar upp min orm, Newt från terrariet. Kaninen är ju ändå i sin bur. Han rullar ihop sig i mitt knä. Jag stirrar ut genom fönstret på den nu allt mörkare himlen.
Snart sänks farten en liten bit. Jag antar att jag borde lägga tillbaks Newt i terrariet, så det är det jag gör. Mina tankar börjar vandra bort till sommaren. Det var inte en särskilt imponerande sommar. Min bror är tyvärr nära vän med en viss Teddy Lupin, så vi tillbringade en hel del tid hos the Potters. Inte så tråkigt. Men James var där.
18 maj, 2015 21:03
|
Du får inte svara på den här tråden.