Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla Någon?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Någon?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag undrar om någon skulle vilja rolla med mig.

16 maj, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


Jag rollar gärna Primrose Granger

19 maj, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


Okej om vad?

19 maj, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

19 maj, 2015 19:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

19 maj, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

Okej, gärna.

19 maj, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

Okej, gärna.

Ska det vara något speciellt?

19 maj, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

Okej, gärna.

Ska det vara något speciellt?

Nej, jag antar inte det. Vi kan ju bara köra på vanligt?

19 maj, 2015 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

Okej, gärna.

Ska det vara något speciellt?

Nej, jag antar inte det. Vi kan ju bara köra på vanligt?

Ja, men måste gå nu och läsa för min syster

19 maj, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej om vad?

Hungerspelen, HP eller kom gärna med förslag

Jag vet inte... Hungerspelen?

Okej, gärna.

Ska det vara något speciellt?

Nej, jag antar inte det. Vi kan ju bara köra på vanligt?

Ja, men måste gå nu och läsa för min syster

Okej

19 maj, 2015 19:42

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Någon?

Du får inte svara på den här tråden.