uggla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill någon uggla lite med mig?
11 maj, 2015 12:00 |
|
Ella01
Elev |
Hej! lightunderwhisper. Jag ugglar gärna med dig. Nästa gång du vill berätta något lite "oviktigt" är det bra om du inte skapar en tråd. Den fyller inte någon funktion. Tack, uggla gärna
✩✩✩ 11 maj, 2015 12:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Hej! lightunderwhisper. Jag ugglar gärna med dig. Nästa gång du vill berätta något lite "oviktigt" är det bra om du inte skapar en tråd. Den fyller inte någon funktion. Tack, uggla gärna Okej, jag förstår :3 är lite ny. Ugglar dig! 13 maj, 2015 19:32 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Hej! lightunderwhisper. Jag ugglar gärna med dig. Nästa gång du vill berätta något lite "oviktigt" är det bra om du inte skapar en tråd. Den fyller inte någon funktion. Tack, uggla gärna Okej, jag förstår :3 är lite ny. Ugglar dig! Bra bra! ✩✩✩ 13 maj, 2015 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen