Skuggtemplet [PRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skuggtemplet [PRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
SHAKROP ALLA SKUGGOR!
Om du är har utan att vara en skugga, må skuggan vara er nådig! Paulina Black ceczan04 Parva Fortemque Ella01 Moa G "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 3 maj, 2015 22:02 |
|
Ella01
Elev |
Yey! Äntligen
✩✩✩ 3 maj, 2015 22:03 |
|
illusionofcool
Elev |
Jag vet... Jag gjorde den minst tre gånger men den ville inte skapa sig... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 3 maj, 2015 22:04 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Jag vet... Jag gjorde den minst tre gånger men den ville inte skapa sig... Okej! Hur ska vi börja då? ✩✩✩ 3 maj, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara med
3 maj, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Okej skuggor!
1. Vi använder bara våra klannamn, va? 2. Vem har lust att börja?! 3 maj, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Heej jag är här
3 maj, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
Jag är självklart med!
Skrivet av Ella01: Skrivet av illusionofcool: Jag vet... Jag gjorde den minst tre gånger men den ville inte skapa sig... Okej! Hur ska vi börja då? Kanske med att beskriva oss själva i någon slags mall? Och sedan tycker jag att rollet ska börja med att vi plötsligt en morgon vaknar upp i något slags tempel och upptäcker att det är skuggtemplet osv... 3 maj, 2015 22:07 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är självklart med! Skrivet av Ella01: Skrivet av illusionofcool: Jag vet... Jag gjorde den minst tre gånger men den ville inte skapa sig... Okej! Hur ska vi börja då? Kanske med att beskriva oss själva i någon slags mall? Och sedan tycker jag att rollet ska börja med att vi plötsligt en morgon vaknar upp i något slags tempel och upptäcker att det är skuggtemplet osv... Låter som en bra plan! Ska vi rollspela att vi först är oss själva men sedan "blir" de andra oss själva när vi kommer dit? "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 3 maj, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag är självklart med! Skrivet av Ella01: Skrivet av illusionofcool: Jag vet... Jag gjorde den minst tre gånger men den ville inte skapa sig... Okej! Hur ska vi börja då? Kanske med att beskriva oss själva i någon slags mall? Och sedan tycker jag att rollet ska börja med att vi plötsligt en morgon vaknar upp i något slags tempel och upptäcker att det är skuggtemplet osv... Låter som en bra plan! Ska vi rollspela att vi först är oss själva men sedan "blir" de andra oss själva när vi kommer dit? Nu hänger jag inte med.... 3 maj, 2015 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen