Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med Melody Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Melody Malfoy

Mall:
Förnamn:
Efternamn:
Smeknamn:
Födelsedag:
Trollstav:
Utseende:
Personlighet:
Familj:
Blodsstatus:
Elevhem:
Bakgrund:
Övrigt:

3 maj, 2015 14:39

Borttagen

Avatar


Förnamn: Vanessa
Efternamn: Nott
Smeknamn: Nessa
Födelsedag: 6 Maj 2005
Trollstav: Hagtorn och enhörningshår, elva tum lång och oböjlig.
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg3.wikia.nocookie.net%2F__cb20131006172914%2Fcamphalfbloodroleplay%2Fimages%2Fe%2Fe0%2FBlue-eyes-curly-hair-globes-pretty-girl.-snow-thinspiration-white-Favim.com-69980.jpg
Personlighet: Är snäll, trevlig, artig, smart och lojal.
Familj: Moster Astoria Malfoy, Morbro Draco Malfoy, kusin Scorpius Malfoy.
Blodstatus: Renblodig
Elevhem: Slytherin.
Bakgrund: Hennes föräldrar dog när Vanessa var 5 år och Vanessa fick då flytta tills sin moster Astoria Malfoy i London och när hon fyllde elva började hon på Hogwarts istället för på Beauxbatons Academy of Magic.
Övrigt: Är bästa vän med Albus Potter och sin kusin Scorpius Malfoy.

3 maj, 2015 15:02

Borttagen

Avatar


Förnamn: Stephanie
Efternamn: Frost
Smeknamn: Steph
Födelsedag: 13 juli 2005
Trollstav: 14 tum ek med drakhjärtesträng som kärna, oböjlig
Utseende: Långt svart hår, mörkbruna nästan svarta ögon, lång, smal (dock inte gänglig), något blek
Personlighet: Tystlåten, smart, blyg, snäll, trogen sina vänner
Familj: Mamma (häxa), pappa (mugglare)
Blodsstatus: Halvblod
Elevhem: Ravenclaw
Bakgrund: Alldeles innan sommarlovet året innan Steph skulle börja på Hogwarts dog hennes tre år äldre storebror Sebastian i en magiolycka. Sedan dess har hon blivit väldigt tystlåten och tillbakadragen.
Övrigt: Har väldigt få vänner, är mobbad av några Ravenclawtjejer i årskursen över henne.

5 maj, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Ska vi börja från tåget?

5 maj, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska vi börja från tåget?

Okej, du får börja

5 maj, 2015 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi börja från tåget?

Okej, du får börja

Kör vi i jag form eller i tredje person?

5 maj, 2015 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi börja från tåget?

Okej, du får börja

Kör vi i jag form eller i tredje person?

Jagform

5 maj, 2015 20:19

Borttagen

Avatar


Jag stod på perongen med Scorpius och Albus.
" Är ni redo för erat 5 år?" frågade jag och log mot dom.

5 maj, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


Jag gick igenom spärrväggen och stannade ett ögonblick och tittade runt på perrongen, innan jag styrde min bagagevagn mot tåget

5 maj, 2015 20:58

Borttagen

Avatar


Jag gick på tåget med Albus och Scorpius på varsin sida.

5 maj, 2015 20:59

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Melody Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.