Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Melody Malfoy
Mall:
Förnamn:
Efternamn:
Smeknamn:
Födelsedag:
Trollstav:
Utseende:
Personlighet:
Familj:
Blodsstatus:
Elevhem:
Bakgrund:
Övrigt:
3 maj, 2015 14:39
|
|
Borttagen
|
Förnamn: Vanessa
Efternamn: Nott
Smeknamn: Nessa
Födelsedag: 6 Maj 2005
Trollstav: Hagtorn och enhörningshår, elva tum lång och oböjlig.
Utseende: 
Personlighet: Är snäll, trevlig, artig, smart och lojal.
Familj: Moster Astoria Malfoy, Morbro Draco Malfoy, kusin Scorpius Malfoy.
Blodstatus: Renblodig
Elevhem: Slytherin.
Bakgrund: Hennes föräldrar dog när Vanessa var 5 år och Vanessa fick då flytta tills sin moster Astoria Malfoy i London och när hon fyllde elva började hon på Hogwarts istället för på Beauxbatons Academy of Magic.
Övrigt: Är bästa vän med Albus Potter och sin kusin Scorpius Malfoy.
3 maj, 2015 15:02
|
|
Borttagen
|
Förnamn: Stephanie
Efternamn: Frost
Smeknamn: Steph
Födelsedag: 13 juli 2005
Trollstav: 14 tum ek med drakhjärtesträng som kärna, oböjlig
Utseende: Långt svart hår, mörkbruna nästan svarta ögon, lång, smal (dock inte gänglig), något blek
Personlighet: Tystlåten, smart, blyg, snäll, trogen sina vänner
Familj: Mamma (häxa), pappa (mugglare)
Blodsstatus: Halvblod
Elevhem: Ravenclaw
Bakgrund: Alldeles innan sommarlovet året innan Steph skulle börja på Hogwarts dog hennes tre år äldre storebror Sebastian i en magiolycka. Sedan dess har hon blivit väldigt tystlåten och tillbakadragen.
Övrigt: Har väldigt få vänner, är mobbad av några Ravenclawtjejer i årskursen över henne.
5 maj, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
5 maj, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska vi börja från tåget?
Okej, du får börja
5 maj, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja från tåget?
Okej, du får börja
Kör vi i jag form eller i tredje person?
5 maj, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska vi börja från tåget?
Okej, du får börja
Kör vi i jag form eller i tredje person?
Jagform
5 maj, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag stod på perongen med Scorpius och Albus.
" Är ni redo för erat 5 år?" frågade jag och log mot dom.
5 maj, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag gick igenom spärrväggen och stannade ett ögonblick och tittade runt på perrongen, innan jag styrde min bagagevagn mot tåget
5 maj, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag gick på tåget med Albus och Scorpius på varsin sida.
5 maj, 2015 20:59
|
Du får inte svara på den här tråden.