Tandställningstråden
Forum > Off Topic > Tandställningstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MillaJ
Elev |
Hej!
Jag sitter här med lite panik för tråden på baksidan av mina tänder har lossnat på ena sidan. Mitt uppe i en långhelg är det ju sådär kul. Lägg till lite tandläkarskräck och det faktum att jag inte ens haft tråden i två år så känns det väldigt kasst just nu. Någon som vet något jag kan göra? Någon som varit med om samma?? "Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" Har gett mig på det här med att lägga ut en ff starring första generationen! Kika gärna! :) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=40 1 maj, 2015 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen