Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] The Flowers Hill

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] The Flowers Hill

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sallad, här! Titta hit!
Bra, för är är vårat rollspel! Jag kan skapa mallen... Senare.

27 apr, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


*Fem timmar senare*

Här är jag!

27 apr, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


Okej, här är mallen!
Utseende, bild:
Personligheter:
Svagheter:
Bakgrund:
Kön:
Bästa ämne:
Övrigt:

28 apr, 2015 18:32

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] The Flowers Hill

Du får inte svara på den här tråden.