Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trållstavar

Forum > Off Topic > trållstavar

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


har svårt att placera denna tråd, man kan skriva vilken stav man har och lägg hjärna till något extra.....

Min stav: 9 3/4, hagthorn, fenixfjäder

9 3/4 is my wand and Hogwarts-train

27 apr, 2015 19:25

Forum > Off Topic > trållstavar

Du får inte svara på den här tråden.