Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tips på parfym? (för kille)

Forum > Off Topic > Tips på parfym? (för kille)

Användare Inlägg
The Ninja
Elev

Avatar


Hejsan! Jag funderar på att köpa någon parfym snart och tar därför gärna emot tips på någon sådan.

Så om ni vet någon parfym som luktar gott så får ni gärna dela med er om den här i tråden och som sagt, det ska vara för en kille. Priset spelar ingen större roll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FasAYWmm.png

26 apr, 2015 13:07

Detta inlägg ändrades senast 2015-04-26 kl. 14:31
Antal ändringar: 1

Medi
Elev

Avatar

+1


alla perfymer luktar olika till en viss person. gillar du starka eller mer lugnare doft? Sen kanske inte din egen odör (ren) matcha till fullo.
Men polo red luktar fantastiskt och jag gav min pojkvän den i julklapp

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

26 apr, 2015 13:09

nymphglitter
Elev

Avatar


haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

26 apr, 2015 13:49

Medi
Elev

Avatar


Skrivet av nymphglitter:
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)


tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

26 apr, 2015 13:58

nymphglitter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)


tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna

det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor.
För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

26 apr, 2015 14:03

Medi
Elev

Avatar


Skrivet av nymphglitter:
Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)


tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna

det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor.
För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^


så du menar jag ska sno min pojkväns?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

26 apr, 2015 14:08

nymphglitter
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)


tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna

det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor.
För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^


så du menar jag ska sno min pojkväns?

why not?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

26 apr, 2015 14:10

Medi
Elev

Avatar


Skrivet av nymphglitter:
Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
Skrivet av Medi:
Skrivet av nymphglitter:
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade?
iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence
luktar väldigt nice (personal favorite)


tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna

det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor.
För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^


så du menar jag ska sno min pojkväns?

why not?


YAAAAAAAAY! ;D

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

26 apr, 2015 14:12

HuffiePuffie
Elev

Avatar

+1


One Million luktar jättegott! Rekommenderar den starkt.
Annars någon från Hugo Boss, alltid fina dofter där.

26 apr, 2015 14:17

Borttagen

Avatar


26 apr, 2015 14:54

Forum > Off Topic > Tips på parfym? (för kille)

Du får inte svara på den här tråden.