Tips på parfym? (för kille)
Forum > Off Topic > Tips på parfym? (för kille)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Ninja
Elev |
Hejsan! Jag funderar på att köpa någon parfym snart och tar därför gärna emot tips på någon sådan.
Så om ni vet någon parfym som luktar gott så får ni gärna dela med er om den här i tråden och som sagt, det ska vara för en kille. Priset spelar ingen större roll
26 apr, 2015 13:07
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-26 kl. 14:31
|
|
Medi
Elev |
alla perfymer luktar olika till en viss person. gillar du starka eller mer lugnare doft? Sen kanske inte din egen odör (ren) matcha till fullo.
Men polo red luktar fantastiskt och jag gav min pojkvän den i julklapp Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 13:09 |
|
nymphglitter
Elev |
haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^
parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite)
26 apr, 2015 13:49 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av nymphglitter: haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^ parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite) tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 13:58 |
|
nymphglitter
Elev |
Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^ parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite) tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor. För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^
26 apr, 2015 14:03 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av nymphglitter: Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^ parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite) tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor. För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^ så du menar jag ska sno min pojkväns? Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 14:08 |
|
nymphglitter
Elev |
Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^ parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite) tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor. För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^ så du menar jag ska sno min pojkväns? why not?
26 apr, 2015 14:10 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av nymphglitter: Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: Skrivet av Medi: Skrivet av nymphglitter: haha jag undrar vad du menar när du säger "parfym för kille"? ^^ parfymer är väl inte könade? iaf tycker jag att Guerlian Paris - Insolence luktar väldigt nice (personal favorite) tror han menar som är menad för män. jag skulle inte kunna ha en som är menat för killar. jag ska väl ha typ katy parry eller någon eftersom jag är tjej/kvinna det var en friendly reminder att man borde välja en parfym som man tycker luktar bäst. Inte om den är menad för tex män eller kvinnor. För liksom parfymer är bara dofter, och dofter har inte kön! ^^ så du menar jag ska sno min pojkväns? why not? YAAAAAAAAY! ;D Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 14:12 |
|
HuffiePuffie
Elev |
One Million luktar jättegott! Rekommenderar den starkt.
Annars någon från Hugo Boss, alltid fina dofter där. 26 apr, 2015 14:17 |
|
Borttagen
|
Den här tycker jag luktar jättegott!!
http://m.kicks.se/jean-paul-gaultier-b633/herr/doft/parfym-c330/le-male-edt-p31310 26 apr, 2015 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen