Du är som du är, alltså perfekt!
Forum > Off Topic > Du är som du är, alltså perfekt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Mobbing, näthat är inga nya ord. Att verbalt eller fysiskt sett nedsätta en människa är fel på alla sätt och fel.
Jag tror alla blivit mobbade mer eller mindre. Vi kanske inte får sitta med sina kompisar eller det är kanske det. Du har inga kompisar. Du kanske får anonyma medlande med hemska saker skrivna på. Om du får meddelande på nätet så ta ett screenchot och spara dem i en mapp och sen kan du ta dem till polisen. Men jag kanske ska ta lite av mitt liv. Back in time när jag skulle börja 6:an (fyller 24 i år) så gillade jag en kille och jag ville fråga min kompis om hon kunde fråga ut honom. Det slutade med att jag grät. Det han sa var oförlåtligt och jag skämdes över vem jag var, varför jag föddes och att inte mina föräldrar bara gav upp. Några kanske vet att jag har en neurotisk sjukdom och behövde en mindre klass med extra stöd. Jag sa inget till mina föräldrar för min bror fick tjata allt han ville över sin skola. Men många år efter har jag lärt mig. Jag är den jag är och jag är perfekt, på mitt sätt. Så jag hoppas jag ger er stöd och hopp och minst av allt ge varandra stöd. TA INGEN SKIT! Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen