roll för alla som vill
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll för alla som vill
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Det här rollspelet är för alla som vill vara med men max 6 pers
Tagningar, medlemar som är med. Hanna Alice Lilly Potter Ellaravenclaw Ester Potter 04
23 apr, 2015 17:58
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-23 kl. 19:45
|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av LillaBelle: Max antal? det är inte roligt när det blir för många! 6 pers?Det här rollspelet är för alla som vill vara med Tagningar, medlemar som är med. Hanna Alice Lilly Potter ![]()
23 apr, 2015 17:59 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: okej Skrivet av LillaBelle: Max antal? det är inte roligt när det blir för många! 6 pers? Det här rollspelet är för alla som vill vara med Tagningar, medlemar som är med. Hanna Alice Lilly Potter
23 apr, 2015 18:00 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
23 apr, 2015 18:01 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag är med!
Vad ska det handla om? Hp? Fantasy? 23 apr, 2015 18:02 |
|
LillaBelle
Elev |
23 apr, 2015 18:03 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
23 apr, 2015 18:06 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Fantasy med lite kärlek blir väl bra! 23 apr, 2015 18:07 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: Ja! Sallad?Fantasy med lite kärlek blir väl bra! ![]()
23 apr, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är nog inte med. Vi har så många roll tillsammans redan.Skrivet av Ellaravenclaw: Ja! Sallad? Fantasy med lite kärlek blir väl bra! 23 apr, 2015 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen