MONTER SCHOOL...
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MONTER SCHOOL...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Hej hej,, jag tänkte göra ett rollspel... Det handlar om monster som går på en skola. De bor på skolan precis som hogwarts. MEN! Det finns endast 3 platser kvar pga att jag inte gillar förstora rollspel.
Taggar: Spoiler: Tryck här för att visa! Mall: Spoiler: Tryck här för att visa! mallar: min: namn: Avalon (Av) Recter ålder: 15 Utseende: ![]() familj: mamma pappa och syster ariana varelse: ''Kärleks älva'' bakrund: Har vuxit upp i frankrike tills hon skulle börja på denna skola. Rumskamrat: Siri Thevoniré (Älva)sport (handboll hejarklack ingen o.s.v) : handboll övrigt: önskar sig ett husdjur i födelsedags present Lolly!!: Namn: Roxanne (Roxie) Hill Ålder: 12 Utseende: Brunt hår som oftast är uppsatt i en inbakad fläta, gröna ögon och medel lång. Bakgrund: Kommer från England och har varit väldigt populär. Rumskamrat: Molly Zoom (12) Sport: Hejarklack Övrigt: Hennes Mamma är svårt sjuk och hon är ovän med sin syster. ![]()
23 apr, 2015 17:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-24 kl. 19:07
|
|
Lolly!!
Elev |
Namn: Roxanne (Roxie) Hill
Ålder: 12 Utseende: Brunt hår som oftast är uppsatt i en inbakad fläta, gröna ögon och medel lång. Bakgrund: Kommer från England och har varit väldigt populär. Rumskamrat: Molly Zoom (12) Sport: Hejarklack Övrigt: Hennes Mamma är svårt sjuk och hon är ovän med sin syster. Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 23 apr, 2015 18:30 |
|
soony sonny love
Elev |
25 apr, 2015 15:38 |
|
Lolly!!
Elev |
Ja det kan vi!
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 25 apr, 2015 16:27 |
|
soony sonny love
Elev |
jag börjar! de ska åka tåg till skolan som hogwarts express! de känner redan varandra..
Avalon Jag gick på perongen och tittade efter Siri, hon måste vara här någon stans. Mitt rödbruna hår var uppsatt i en slarvig hästsvans och jag hade på mig en vit t-skirt och ett par jeans. Plötsligt så ser jag Siri stå lite längre bort och vinka hejdå till sina föräldrar. Hon hade två flätor och en rosa och vit randig klänning. Jag gick fram till henne. -Hej, sa jag. -Hej, svarade hon mig och log. ![]()
25 apr, 2015 17:30 |
|
Lolly!!
Elev |
Roxanne
Jag kände mig ovanligt glad har ingen aning om varför men jag bara kände mig så... glad. Det hade rengnat på natten och det fanns lite vatten pölar här och där och när jag såg mig själv så ångrade jag att jag hade det utsläppt jag passade ju mycket bättre ut i uppsatt. Jag sökte med blicken över perongen och såg Molly stå lite längre bort och prata med en tjej som praktiskt taget vara en kopia av henne, måste vara hennes syster som hon har pratat så mycket om tänker jag och skyndar mig dit. Hejsan svejsan, säger jag glatt. Ja hejsan svejsan på dig också säger hon med ett flin. Ledsen att det blev så kort... Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 25 apr, 2015 17:42 |
|
soony sonny love
Elev |
Avalon
Jag satte mig i en ledig kupé och läste en bok om vampyrer, av någon knäpp anledning. idé torka ![]()
30 apr, 2015 16:31 |
|
Lolly!!
Elev |
Roxanne
Jag och Molly satte oss i en kupé tillsammans. Vi pratade om vad vi trodde skulle hända detta året. Jag trodde inte att det skulle hända något men Molly var helt säker på att det skulle hända något. Att det tillexempel skulle komma något nytt monster som var jätte snyggt. När vi kom ut ifrån tåget insåg jag att jag hade ängat cirka 1 och en halv timma på att lyssna på Mollys konstiga och osannolika förslag på vad som skulle kunna hända. Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 30 apr, 2015 18:48 |
|
soony sonny love
Elev |
avalon
Vi gick till våra rum i skolan, jag och Siri hade rum 309 på tredje våningen. Plötsligt knackade det på dörren. Professor Climber kom in med mitt schema. Min första lektion imorgon var ''Allmänna förflyttning'' . ![]()
30 apr, 2015 22:21 |
|
Lolly!!
Elev |
Förlåt men jag hade skrivit jätte Långt och så laggade min telefon jätte mycket och jag orkar inte skriva om nu!
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 1 maj, 2015 08:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MONTER SCHOOL...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen