PRS med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
22 apr, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Födelsedag:
Stjärntecken:
Familj:
Bakgrund:
Personlighet:
Blodstatus:
Elevhem:
Intressen:
Övrigt:
22 apr, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
Namn: Alice Rosier
Ålder: 15
Kön: Tjej
Utseende:
Födelsedag: 10 februari (1980?)
Stjärntecken: Vattumannen
Familj: Hennes familj är hemliga anhängare till Voldemort och båda dödsätare. Hon är dock inte det och skäms oftast att vara deras dotter. Hon är ensambarn.
Bakgrund: Rollas
Personlighet: Snäll, artig ganska tillbakadragen men väldigt smart och kreativ.
Blodstatus: Renblodig
Elevhem: Slytherin
Intressen: Försvar mot svartkonster och skriva ( t.x poesi.)
Övrigt: Hennes mormor var vilie så hon är en fjärdedels vilie.
22 apr, 2015 20:03
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-23 kl. 18:58
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Namn: Nikita Red
Ålder: 15
Kön: tjej
Utseende:  ( Men hon har inte vingarna så räkna bort dom)
Födelsedag: 7 Februari ( 1980)
Stjärntecken: Vattumannen
Familj: Sina äldre bröder River och Anthony.
Bakgrund: Hennes föräldrar blev dödade av dödsätare när hon var 5 år.
Personlighet: Snäll, tuff, artig, trevlig och smart.
Blodstatus: Renblodig.
Elevhem: Slytherin.
Intressen: Att vara med kompisar och att retas med sina bröder.
Övrigt: Har en uggla som heter Dark.
Spoiler:Tryck här för att visa!Namn: River Red
Ålder: 17
Kön: Kille
Utseende: 
Familj: Nikita och Anthony
Elevhem: Slytherin
Övrigt: Bryr sig väldigt mycket om sin syster.
Namn: Anthony Red
Ålder: 16
Kön: Kille
Utseende: 
Familj: River och Nikita
Elevhem: Slytherin
Övrigt: Bryr sig väldigt mycket om sin syster
22 apr, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Vem ska börja, du eller jag?? 
22 apr, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
22 apr, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag går nervöst på tåget. Samma sak varje gång, alltid lika pirrigt när man går längst den proppade korridoren i försök att hitta en ledig kupé. Det värsta är alla blickar när jag skyndar mig fram.
Tillslut hittar jag en kupé med bara en tjej i, vilken är en stor lättnad eftersom att jag inte vill sitta intryckt mellan flera personer.
Tjejen har rödbrunt hår och bruna ögon. Hon är söt. ''Hej, Alice'' säger jag och sträcker fram handen.
22 apr, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
Jag kollade upp på tjejen som stod vid öppningen.
" Hej heter Nikita" sa jag och skakade lätt hennes hand. Två killar knuffar sig förbi tjejen och dom slår sig ner på sättena på andra sidan.
22 apr, 2015 21:17
|
|
Borttagen
|
Två killar tränger sig förbi mig och min arm slår emot kupén dörr. Jag flämtar när en skarp smärta skjuter upp genom armen. Jag gjorde illa mig på det ställe där jag för ungefär två dagar sedan när jag hade råkat skärt mig, det gör fortfarande väldigt ont vid minsta beröring.
Jag tittar på den bandagerade stället och ser hur det täcks med blod.
Jag när nära till gråten när jag säger ''Ursäkta, jag ville inte störa'' och börjar med krampryckningar av smärta i armen vända mig om.
23 apr, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och kollade på tjejen.
" är allt bra?" Frågade jag oroligt.
23 apr, 2015 16:35
|
Du får inte svara på den här tråden.