Sitt stora misstag
Forum
> Off Topic
> Sitt stora misstag
|
Borttagen
|
Har svårt att placera tråd
Hej ni som litar på mig och mugglisar kan skriva ett stort misstag, ge inte några viktiga detaljer och skriv inte eller blanda inte ihopp andra mugglissar!
Det kan bli kränkningar och saker som inte går att läsa.
Men mugglisreglerna ska gälla här också.
jag börjar:
, Jag förstod alldrig reglerna på riktigt men för sent fattar jag dem och det är mitt största misstag
22 apr, 2015 15:40
|
Du får inte svara på den här tråden.