Vad skulle du vilja heta?
Forum > Off Topic > Vad skulle du vilja heta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smörbyttan
Elev |
Vad skulle du vilja heta istället för det du heter nu? Du kan skriva flera namn, och såklart måste man inte säga vad man heter nu!
Sökte och jag hittade i alla fall ingen sådan här tråd! Så hoppas att denna får vara kvar♥ Ett av mina favoriter är i alla fall Flora! Skulle kunna tänka mig att heta det. Nu är det eran tur
20 apr, 2015 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen