Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad skulle du vilja heta?

Forum > Off Topic > Vad skulle du vilja heta?

Användare Inlägg
smörbyttan
Elev

Avatar


Vad skulle du vilja heta istället för det du heter nu? Du kan skriva flera namn, och såklart måste man inte säga vad man heter nu!

Sökte och jag hittade i alla fall ingen sådan här tråd! Så hoppas att denna får vara kvar♥
Ett av mina favoriter är i alla fall Flora! Skulle kunna tänka mig att heta det.

Nu är det eran tur

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FhYJKBnGZnMA%2Fhqdefault.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2FHgKugPXoNUBR6%2F200.gif

20 apr, 2015 15:45

Forum > Off Topic > Vad skulle du vilja heta?

Du får inte svara på den här tråden.