Sci-fi mässa Stockholm 25-26 april
Forum > Off Topic > Sci-fi mässa Stockholm 25-26 april
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Nästa helg (25-26 april) är det science-fiction mässa i Stockholm!
All information du behöver finns här: http://www.scifiworld.se/ Det ska bl.a ställas ut lite rekvisita från Harry Potter filmerna, men det finns mycket annat roligt också. På söndagen t.ex är det cosplay-tävling, och anmälan till denna sker på plats. Är det fler än jag som dyker upp någon av dagarna? Edit: Haha, ser nu att rubriken blev fel. Aja. ![]() ![]()
17 apr, 2015 12:58 |
|
Vildvittra
Elev |
När ska ni dit?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 apr, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja åka med vi har en stor födelsedagsfest då :s
Damn it. 23 apr, 2015 08:23 |
|
Ellociraptor
Elev |
Verkar som jag ska dit på lördag. Är ganska taggad men känns som det är väldigt tråkiga gäster den här gången...
23 apr, 2015 10:32 |
|
Afturelding
Elev |
Söndag kör vi på, jag har tenta att skriva på lördag. Ellociraptor Ja jag känner också att det är tråkiga gäster. Men, det finns ju massa annat kul iallafall. ![]() ![]()
23 apr, 2015 14:45 |
|
Borttagen
|
Jag ska dit på lördag :'
Jag kommer troligen inte köpa så mycket den här gången dock 23 apr, 2015 22:32 |
|
Ellociraptor
Elev |
Nu har jag varit där.
25 apr, 2015 15:03 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Nu har jag varit där. Vad tråkigt att det var slut! Jag tycker också det var bra. Vi kom därifrån med lite för mycket spenderade pengar, men äsch ![]() ![]()
27 apr, 2015 06:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen