Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspela?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det skulle vara skitkul att typ rolla fantasy, romantik eller något annat. Säg bara till

16 apr, 2015 17:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det skulle vara skitkul att typ rolla fantasy, romantik eller något annat. Säg bara till

Vad rollar du :3?

20 apr, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det skulle vara skitkul att typ rolla fantasy, romantik eller något annat. Säg bara till

Vad rollar du :3?

Typ fantasy m.m
Annars det mesta x)

20 apr, 2015 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det skulle vara skitkul att typ rolla fantasy, romantik eller något annat. Säg bara till

Vad rollar du :3?

Typ fantasy m.m
Annars det mesta x)

Även Gustav Vasa xD ?

20 apr, 2015 19:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det skulle vara skitkul att typ rolla fantasy, romantik eller något annat. Säg bara till

Vad rollar du :3?

Typ fantasy m.m
Annars det mesta x)

Även Gustav Vasa xD ?

Nja, tveksamt x)
Men typ HP, aaa suger på förslag men jag älskar att rolla fantasy

20 apr, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


Jag skulle gärna vilja rolla med dig

22 apr, 2015 17:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

22 apr, 2015 19:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

22 apr, 2015 19:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

22 apr, 2015 19:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag skulle gärna vilja rolla med dig

Gärna, vad skulle du vela rolla?

Romantik

Visst x)
Ska det vara någon fantasy eller bara vanliga världen?

Jag tycker fantasy

22 apr, 2015 19:20

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?

Du får inte svara på den här tråden.