Prs Kiim
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Kiim
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
14 apr, 2015 21:39 |
|
Kim Potter
Elev |
17 apr, 2015 18:51 |
|
Fairy Tale
Elev |
19 apr, 2015 19:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Namn: Kaylin Ethlein
Ålder: 16 Kön: Kvinna/Tjej/Flicka :p Utseende: (kunde inte hjälpa det, hon är så vacker hhhh)Personlighet: Rollas, I guess cx Eller så lägger jag till det när jag har ork Övrigt: Tror på sagor ^-^ ((Yah, inte världens bästa mall men den får duga c: ))
19 apr, 2015 20:39 |
|
Fairy Tale
Elev |
19 apr, 2015 21:16 |
|
Kim Potter
Elev |
20 apr, 2015 17:56 |
|
Fairy Tale
Elev |
20 apr, 2015 18:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Men blurp xD
--- Kaylin ~ Vädret utanför var så vackert. Inte en enda molntuss på den klarblåa himmeln. Den varma solens strålar glittrade säkert i varje bäck och vinden blåste nog bara tillräckligt för att svalka en... "Tänk inte ens tanken!", fnös Helda. "Men jag kan bara skriva klart sen!", suckade jag och reste mig irriterat upp. Helda var min kammarjungfru, och fastän hon var en av mina få vänner hade vi HELT olika åsikter om ALLT vilket fick mig att bli vansinnig ibland. "Nej, du måste göra det nu. Annars blir det aldrig gjort", sa hon envist och la armarna i kors. "Ju längre tid du tjatar, desto längre tid kommer det att ta!", fortsatte hon när jag gav henne en blick. "Mh", mumlade jag och satte mig ner igen. "Lovar du att jag får gå ut sen?" "Japp", log hon. En liten suck slank ur mig innan jag fortsatte att skriva på franska i min finaste handstil. Efter något som kändes som en oändlighet var den sista glosan skriven. "Så, nu går jag, hej", skyndade jag mig och reste mig raskt upp. "Vänta, milady, gå inte för långt från slottet!", ropade Helda efter mig men jag hade redan sprungit ut ur rummet och in i min sovkammare. Jag skyndade mig att slänga av mig klänningen och på med några byxor och en skjorta. 'Så klär sig inte ladies', brukade Helda sucka men hon förbjöd mig aldrig. Inte när jag skulle ut i alla fall. Jag satte upp mitt vitblonda håret i en knut som lätt hängde ner i nacken. Jag satte på mig ett par svarta boots och virade in mig i en svart mantel med huva som var meningen att dra ifrån sig uppmärksamhet. Fast om jag hade fått välja själv skulle jag gärna lämnat den. Äntligen ute i den friska luften. Jag drog in den ljuva doften av frihet och började röra mig ut genom de stora grindarna. "Var försiktig, milady", sa männen som stod och vaktade portarna. "Det ska jag", log jag och skyndade mig sedan nerför stigen som ledde till byn. Precis som jag hade trott var det ett väldigt behagligt väder ute. Det var första gången på hela den här månaden solen sken så här fint, vilket fick mig att le. ((Inte så jättebra då jag inte orkade kolla igenom men ^-^))
20 apr, 2015 18:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Kiim
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen