Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
12 apr, 2015 19:39
|
|
Borttagen
|
Good 
12 apr, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn:
Smeknamn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Personlighet:
Intressen:
Status i klassen:
Familj:
Bakgrund:
Framtidsmål:
Husdjur:
Allergi:
Övrigt:
Gillar att göra låååånga mallar! XD
Glömde jag något?
12 apr, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn: Maxxie Oliver
Smeknamn: Max
Ålder: 17
Kön: Kille
Utseende: 
Personlighet: Är ganska pratglad och snäll mot dom flesta, är också smart och trevlig och artig.
Intressen: Att vara med kompisar och dansa.
Status i klassen: Är ganska populär.
Familj: Mamma och pappa.
Bakgrund: Har haft en bra bakgrund och inte förlorat någon nära.
Framtidsmål: Att bli en bra dansare.
Husdjur: En hund som heter Taxia
Allergi: Ingen.
Övrigt: Är gay men det vet ingen om.
12 apr, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Mall kommer efter mästarnas mästare!
12 apr, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Okej 
12 apr, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn:Albin
Smeknamn:Al
Ålder: 17
Kön: kille
Utseende: fixar sen, på plattan nu.
Personlighet:ganska blygsam av sig, men snäll och smart och omtänksam
Intressen:att spela på sin gitarr och läsa.
Status i klassen:är nyinflyttad, så Han vet inte riktigt.
Familj: Ensamstående mamma och storebror.
Bakgrund: För ett år sen så skillde Hans föräldrar sig. Strax före det nya skolåret så flyttade han hit (var vi nu bor)
Framtidsmål: Att bli en författare och bli en artist.
Husdjur: en mus som heter Oskar
Allergi: -
Övrigt  en enda som vet om att han är var är hans storebror.
Vi börjar imorron
12 apr, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2015 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag börjar gärna!
Bara en fråga, kan vi börja den fösta dagen på den nya terminen, då Albin kommer till klassen?
13 apr, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
Det blir bra 
13 apr, 2015 17:56
|
Du får inte svara på den här tråden.