Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspela, någon??

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela, någon??

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Om någon är intresserad, bara kom till mig. Det skulle vara skitkul. Säg bara till vad ni vill köra för genre och vi kör, jag är dock mest för fantasy eller romantik...

12 apr, 2015 11:54

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela, någon??

Du får inte svara på den här tråden.