Rollspela någon?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela någon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna Gryffindor
Elev |
Rollspela någon? Isåfall uggla mig, och tagga gärna folk här som du känner och som också vill rolla
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ♡☆ Make love ♡
9 apr, 2015 13:25 |
|
Borttagen
|
Kanske beror på vad och om vi rollar i 3 person eller inte.
9 apr, 2015 14:11 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske beror på vad och om vi rollar i 3 person eller inte. Du gillar inte jag-perspektivet va? ![]() ♡☆ Make love ♡
9 apr, 2015 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Kanske beror på vad och om vi rollar i 3 person eller inte. Du gillar inte jag-perspektivet va? Om jag ska vara ärlig så hatar jag jag perspektiv i rollspel 9 apr, 2015 16:18 |
|
soony sonny love
Elev |
10 apr, 2015 15:19 |
|
Borttagen
|
Gärna med...
10 apr, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
Jag är med om vi kör i jag - verision!
10 apr, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! 10 apr, 2015 18:16 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! Håller med dem, jag är gärna med! 10 apr, 2015 18:55 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är med om vi kör i jag - verision! Jag tycker också det är bäst så! Håller med dem, jag är gärna med! Nu är det typ 20 personer som hört av sig, på två trådar och jag ugglade några innan... Kul att så många visade intresse! Nu är det först till kvarn, så vi rollar 5 stycken här, med genren kärlek. Och sedan får dom som vill rolla en annan genre eller inte kommer med, uggla genren, så lägger jag ihop kuliga grupper ![]() ♡☆ Make love ♡
10 apr, 2015 20:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela någon?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen