Jediroll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jediroll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Jag tänkte starta ett Star Wars rollspel här!
För att vara med har jag några krav: *För att rollspelet ska bli så realistiskt som möjligt så ska du vara hyfsat insatt i Star Wars galaxen. *Du ska vara en ganska så van rollspelare. Så! Rollspelet utspelar sig under gamla republikens tid, alltså före Clonkrigen men efter Det mörka hotet. Viktig fakta: Förut så hade jag boken 'En jedis väg - En handbok i kraften' och där fanns det jättemycket bra fakta, bland annat ynglingsgrupperna som alla blir indelade i. Men tyvärr så har jag tappat bort den, därför så improviseras jag lite med grupperna här! Om någon har boken eller kan upplysa mig om de 'riktiga' grupperna så uggla mig! Ynglingsgrupper: Björnarna: Är du en av dessa så är du en stark person. Ingen kan stå i vägen för dig och det du vill. Örnarna: Du är lugn och samlad. Om du fortsätter på ditt starka sätt i kraften så kan du snart ha samlat ihop alla Jeditemplets hemligheter. Hundarna: Du är vild och ivrig att få visa dina kunskaper för andra. Du låter ibland ditt högmod gå dig åt huvudet. Tranorna: Du är en tillbakadragen person. Nästan ingen märker dig, men dina kunskaper är inte desto mindre för det. Du är ivrig att få lära dig mer, men tar emot din information med lugn. Woilerna: Du har sanningens ögon. Ingen kan ljuga för dig utan att du inser det och gör allt för att få reda på sanningen. Mall: Namn: Art: Utseende: Ynglingsgrupp: (Hemplanet - fylls i om ni vill: ) Personlighet: Övrigt: (Jag vet att ynglingarna egentligen har sina lektioner i sina grupper, men jag tror nog vi alla håller med om att det blir roligare om vi alla har det tillsammans. Dock så sover alla Björnar tillsammans, alla Hundar tillsammans osv... Så! Någon som vill vara med? ![]() Någon som vill vara med? : Hanna Alice Lilly Potter OzzyStar2 Elsa Gryffindor Winsah Rasmus potter 7 apr, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Har tyvärr inte sett Star Wars x) Men tack ändå!
7 apr, 2015 18:45 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
7 apr, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
Sry, vet typ inget om Star Wars (tänker dock se det så fått jag kan)
7 apr, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sry, vet typ inget om Star Wars (tänker dock se det så fått jag kan) Gör det!! Star Wars är superbra! Det delar typ förstaplats med HP och Narnia på min film/boklista! 7 apr, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sry, vet typ inget om Star Wars (tänker dock se det så fått jag kan) Gör det!! Star Wars är superbra! Det delar typ förstaplats med HP och Narnia på min film/boklista! Okej!! 7 apr, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
Är gärna med
Har rätt ok koll på star wars Namn: Royan Baba Art: Mirialian Utseende: Blont hår med slingor av blått, blåa ögon, 1,71 cm lång, har tre triangelformade tatueringar på hakan och och smala ögonbryn. Ynglingsgrupp: Örnarna (Hemplanet - fylls i om ni vill: ) Personlighet: Han är lugn och samlad. Han tänker sig alltid för (för det mesta). Han är snäll, smart, modig och omtänksam, men är även rädd för höjder. Övrigt: Royans familj blev dödad av prisjägare H@nna 7 apr, 2015 20:45
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 7 kl. 20:57
|
|
Borttagen
|
H@nnaÄr med! Mall kommer så fort som möjligt.
7 apr, 2015 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 7 kl. 21:04
|
|
Borttagen
|
Namn: Wariee Souna
Art: Togruta Utseende: Mörkgrön och vitrandiga "huvudsvansar", röd hud, blåa ögon. Ynglingsgrupp: Björnarna (Hemplanet - fylls i om ni vill: ) Shili Personlighet: Modig, äventyrslysten, glad och rolig. Har lätt för fäktning och älskar att lära sig nya saker. Övrigt: Har alltid haft en hemlig önskan att en dag få träffa sin familj, hon vet att det är fel, men tanken har aldrig gått att få ur hennes huvud. 7 apr, 2015 21:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jediroll
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen