HP-fest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Hej!
Det är ganska lång tid kvar, men fyller år i maj och vill ha en födelsedagsfest med HP-tema, det blir lite svårt dock, då ingen som jag känner läser HP xD Hade ett förra året men det var ganska tråkigt, så jag undrar om ni har idéer? Fyller 12. aaaaaa 6 apr, 2015 15:19 |
|
Borttagen
|
6 apr, 2015 17:06 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här finns en jättejättebra tråd med massa tips! <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" /> Tack! aaaaaa 6 apr, 2015 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen