Hundar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Alla hundälskare, detta är platsen att få utlopp för er kärlek för dessa sötnosar!
Har ni en favoritras? En egen hund kanske? Tips och trix, vad ni än har på hjärtat: skriv bara skriv! Jag själv har världens finaste Golden Retriever som heter Queenie. Hon är riktigt fånig och riktigt snäll. Annars tycker jag att Berner Sennenvovvar, Sankt Bernhardshundar och taxar är jättegosiga!
5 apr, 2015 00:48 |
|
Kendra
Elev |
Jag ska skaffa hund hos pappa. Kul men jag är ingen ute människa. Min favorit ras är Golden retriver
![]()
5 apr, 2015 03:21 |
|
Hinny
Elev |
Älskar Bischon Frise (har ingen aning om hur du stavas). Har önskat mig en hund sen jag var tre tills jag var tio, men nu verkar det släppa lite. Tur är väl det, för vi har absolut inte tid med att ha hund och varje gång jag klappar en hund som inte har helt krullig päls så kliar det i gommen och jag blir helt trött i ögonen xc
är jag allergisk eller nåt? ![]()
5 apr, 2015 09:33 |
|
Borttagen
|
Mina föräldrar har två hundar som jag ser som mina också för jag har bott hemma så mycket. Det är en strävhårig tax på 11 år som heter Lucy och en spanielblandning på 3 år som heter Nellie. De är jättefina och jag har så fin connection med dem, nu när jag inte bor hemma längre är det dem jag saknar mest! Jag kommer att skaffa egen hund någon dag men just nu har jag inte resurser (tid, pengar, fysiskt utrymme) att ta hand om en.
5 apr, 2015 09:38 |
|
Dream
Elev |
Hinny, det verkar som du är allergisk :c tråkigt!
cave trouble, åh strävhåriga taxar är mina favoriter ♥ och spaniels är underbara, min mormor hade engelsk springer spaniel och hon var den snällaste jag någonsin känt! älskade henne ♥ Förstår att du saknar dem mycket!
5 apr, 2015 11:06 |
|
Obliviate_
Elev |
jag har två flatcoated retrievers.
men annars gillar jag collie o schäfer... och sankt bernard. 5 apr, 2015 12:45 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Min morbror har en svart cockerspaniel som jag tycker väldigt mycket om men han börjar bli gammal och skröplig och min morbror har sagt att han kanske inte kommer finnas kvar nästa gång han kommer på besök.
:c sånt är väl livet 5 apr, 2015 12:59 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Obliviate_: jag har två flatcoated retrievers. men annars gillar jag collie o schäfer... och sankt bernard. Flatcoated retrievers brukar väl vara väldigt pussgalna? ;D L'Amour et Psyché, nej det är så hemskt när djur blir gamla och sjuka. Det gör så himla ont när ens bästa vän inte ska finnas kvar mer :'(
5 apr, 2015 13:40 |
|
GreenNightmare
Elev |
Jag skulle så hemskt gärna ha en hund men min bror är allergisk :-(
Annars så är väl mina favorithundar typ Husky, Golden Retriever, Pug är väl de jag kommer på just nu
5 apr, 2015 15:04 |
|
Borttagen
|
5 apr, 2015 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen