Texter till någon kär.
Forum
> Off Topic
> Texter till någon kär.
|
Borttagen
|
Hej! Här finns en tråd där du kan skriva brev, dikter, sånger, vad som helst till någon du bryr dig om. Kanske någon mugglis som tagit bort sig, någon kär vän, en bokkaraktär eller en bortgången krukväxt? Ös ur dig dina känslor till någon kär, antingen han/hon/den någonsin kommer se den eller inte.
Jag trodde min lycka var gjord, att vi aldrig skulle skiljas åt igen, men jag hade fel. Alla mina tankar hade fel. Just då jag fångat dig så var mitt grepp så svagt att du direkt gled iväg från mig igen. Jag saknar dig underbaraste Fredilina, och jag kan bara hoppas att du har det bra♥ Jag glömmer dig aldrig!
4 apr, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
Jag skriver en text till alla här i världen som är kära (okej, det var inte så du menade, men jag kunde inte låta bli xD)!
Så trevligt att du har hittat någon du tycker om och som tycker om dig! Verkligen trevligt! Jag hoppas att er kärlek håller i sig och att ni får uppleva många dagar av glädje tillsammans.
Men glöm inte bort att kärlek är ett starkt gift, så att ni til synes desperat klamrar er fast i varandra, för ni behöver livet också.
Till sist; lycka till!
7 apr, 2015 23:06
|
Du får inte svara på den här tråden.