Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

påsk

Forum > Off Topic > påsk

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


här kan mAN skriva vad man ska göra på påsken...
jag ska måla ägg, äta god mat, kela med familjen.

3 apr, 2015 21:17

Borttagen

Avatar


Felplacerad tråd? Cyachi?

3 apr, 2015 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Felplacerad tråd? Cyachi?
flytta eller låsCyachi Erfa

3 apr, 2015 21:28

Cyachi
Elev

Avatar


Flyttar till off topic!

4 apr, 2015 14:16

Borttagen

Avatar


Jag är hemma och hälsar på familjen; mamma, pappa, två av mina tre systrar plus min ena systers man. Vi har ätit god mat ock ska äta tårta sen Men det är för babbligt så nu sitter jag ensam och vilar huvudet. J

4 apr, 2015 15:03

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag har varit på farmors 90årskalas, träffat min pappas 1000 kusiner som jag inte visste att han hade, ätit påskbuffé och fått två stycken påskägg. Ikväll blir det påskbord nr 2 med närmsta familjen (mamma och syster), om jag nu orkar mer mat.. nån sillbit ska jag nog få ner.
Ägg målade vi i torsdags redan ^^

4 apr, 2015 17:09

Corazon
Elev

Avatar


Igår var jag på påskmiddag hos min farmor med släkten och idag har jag ätit påskägg och umgåtts lite med la familia c: Ikväll ska jag till en påskbrasa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

4 apr, 2015 17:16

Borttagen

Avatar


Åt påsklunch med mammas killes familj idag.
Nu kommer jag väl sitta hemma och inte göra något vettigt.

4 apr, 2015 17:16

Borttagen

Avatar


Äta godiset som lämnade över från förr idag och typ se någon film för att jag inte har lust att se på påskbrasan ^^

4 apr, 2015 17:18

Forum > Off Topic > påsk

Du får inte svara på den här tråden.