Aktivitets förslag
Forum > Off Topic > Aktivitets förslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aveline
Elev |
Hej alla mugglisar!
Jag har funderat ett tag på att börja på en ny aktivitet eftersom jag har beslutat att sluta på en annan. Problemet är dock att jag verkligen har svårt att bestämma mig för vad ny aktivitet jag skulle vilja börja på i stället. Och så tänkte jag att det kanske är fler med samma problem, så jag beslutade efter en hel del fundering på att starta den här tråden. Poängen med den är helt enkelt att man skriver förslag på aktiviteter till varandra. Kanske om man älskar ishockey och vill tipsa andra om det. Det måste inte vara ”typiska” aktiviteter (t.ex. fotboll) utan det kan till exempel vara skrivning. Man kan också tipsa andra om någon bra sida på internet som man tycker är bra (t.ex. MugglarPortalen) eftersom jag vet att många praktiskt taget anser den här sidan som en del av vardagen och som en mini aktivitet. PS. inte riktigt säker på var någonstans den här tråden hör hemma, så jag satte den för säkerhets skull i Off Topic… "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 2 apr, 2015 10:30 |
|
Ithrenniel
Elev |
Cosplay! Är en jättebra aktivitet för alla kreativa och lite smått teatrala typer där ute! ^^
Scoter - jätteroligt om man gillar gemenskap, lekar och utomhusliv. Lajv - för alla med ett historiskt/fantasy/fantasifullt intresse, som gillar att klä ut sig och spela karaktärer. ![]()
4 maj, 2015 18:46 |
|
Aveline
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Cosplay! Är en jättebra aktivitet för alla kreativa och lite smått teatrala typer där ute! ^^ Scoter - jätteroligt om man gillar gemenskap, lekar och utomhusliv. Lajv - för alla med ett historiskt/fantasy/fantasifullt intresse, som gillar att klä ut sig och spela karaktärer. Scouterna har jag faktiskt gått på, men jag slutade i brist på ledare. Rätt så synd faktiskt... Men lajv elr cosplsy... kanske jag borde prova något sånt. Är rätt så teater aktig av mig "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 5 maj, 2015 08:47 |
|
Borttagen
|
Om man är intresserad av att träffa en massa andra som brinner för samma sak som en själv, där man kan kämpa för det man tror på och älskar att lära sig nya saker - politiska ungdomsförbund!
Alla är väldigt olika, vissa är mer inne på politikerspåret och andra aktivistspåret men oavsett är det ett utmärkt sätt att träffa folk, känna gemenskap och göra nytta när man har kul. ^^ 5 maj, 2015 09:06 |
|
Angelinaa
Elev |
Jag säger också lajv! Och klättring är också kul
5 maj, 2015 10:00 |
|
Frivolt
Elev |
Pyssla
Fota, skriva, lösa korsord, komma på ett ämne som du vill fördjupa dig inom och går och lånar böcker om det på bibblan! 5 maj, 2015 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen